Μελέτη της επίδρασης της διαφήμισης σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη συμπεριφορά καταναλωτών: Η περίπτωση των προiόντων για διαβητικούς

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
University of Patras   

Αποθετήριο :
Nemertes   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Μελέτη της επίδρασης της διαφήμισης σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη συμπεριφορά καταναλωτών: Η περίπτωση των προiόντων για διαβητικούς (EL)

Λυκάκη, Μαρία
Τσεκενή, Αλεξάνδρα

Νικολοπούλου, Ειρήνη

Πτυχιακή Εργασία (EL)

2020
2021-06-17T07:02:06Z


Η παρούσα μελέτη είχε ως βασικό της σκοπό να μελετήσει τη φαρμακευτική αγορά στην Ελλάδα, ειδικά στο κλάδο παραγωγής και πώλησης φαρμάκων για διαβητικούς. Στα κεφάλαια που αναπτύχθηκαν η ανάλυση έδωσε μεγαλύτερη βαρύτητα στο μάρκετινγκ, στη συμπεριφορά του καταναλωτή και γενικά σε πεδία σχετικά με την μάρκετινγκ οπτική του θέματος. Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να μελετηθεί η αγορά των διαβητικών στην Ελλάδα και να γίνει εστίαση στην αναγνώριση των διαφημιστικών και προωθητικών στρατηγικών όπως αυτές σχεδιάζονται και αναπτύσσονται από τις εταιρείες του εξεταζόμενου κλάδου. Οι στόχοι αναφέρονται στην αναγνώριση της δυναμικής της παρούσας αγοράς, στο να μελετηθεί η επίδραση της διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως μέσα επίδρασης στη συμπεριφορά των καταναλωτών και τέλος στο προσδιορισμό των μέσων επηρεασμού δεδομένης της λειτουργίας της παρούσας αγοράς. Σε σχέση με τα ευρήματα, οι καταναλωτές δεν έδειξαν να εμπιστεύονται γενικά τα κοινωνικά δίκτυα, περισσότερο δίνουν βαρύτητα σε ολοκληρωμένες απόψεις που βλέπουν εκεί, σε νέα που προέρχονται από έγκυρες πηγές και λιγότερο δίνουν βαρύτητα σε πληρωμένες διαφημίσεις που αναγνωρίζουν ότι ουσιαστικά λένε στο κοινό αυτό που θέλει να πει η εταιρεία. Σε προϊόντα όπως είναι τα φάρμακα οι έγκυρες απόψεις που μπορεί να προέρχονται από ειδικούς είναι σημαντικές για να αποφασίσει ένας καταναλωτής, ενώ σημαντικός παράγοντας όπως αναφέρεται είναι και οι τιμές. Σε συνταγογραφούμενο φάρμακο αναγκαστικά δεν έχουν σημασία τα άλλα, όμως ο καταναλωτής μετρά τη τιμή ενός προϊόντος ως κριτήριο αγοράς. Με βάση τα παρόντα σύντομα ευρήματα οι προτάσεις που έγιναν είχαν ως στόχο να δώσουν στις επιχειρήσεις μια συγκεκριμένη κατεύθυνση η οποία είχε να κάνει με το ότι θα πρέπει οι διαφημίσεις μέσω των κοινωνικών δικτύων να είναι πιο ενημερωτικές, να βασίζονται σε επιστημονικά δεδομένα, να αντιμετωπίζουν με σοβαρότητα τους καταναλωτές, ενώ όπου μπορούν θα πρέπει να ελέγχουν τις τιμές που δίνουν προκειμένου οι καταναλωτές να μπορούν να ανταπεξέλθουν δεδομένου ότι έχουν ανάγκη να είναι υγιείς αλλά και να έχουν μια ισορροπία στα κόστη τους. (EL)


Συμπεριφορά Καταναλωτή (EL)
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (EL)
Διαβήτης (EL)

Πανεπιστήμιο Πάτρας (EL)





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.