Διαδίκτυο και διαδικτυακό μάρκετινγκ για την ενίσχυση της εμπορικής δραστηριότητας της Vodafone (e-shops, social media, στρατηγικές διαδικτυακού μάρκετινγκ) : μελέτη περίπτωσης (SPSS)

This item is provided by the institution :
University of Patras   

Repository :
Nemertes   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Διαδίκτυο και διαδικτυακό μάρκετινγκ για την ενίσχυση της εμπορικής δραστηριότητας της Vodafone (e-shops, social media, στρατηγικές διαδικτυακού μάρκετινγκ) : μελέτη περίπτωσης (SPSS) (EL)

Παστρουμά, Κωνσταντίνα
Zησιμοπούλου, Βασιλική

Φύλακτος, Δημήτριος

Πτυχιακή Εργασία (EL)

2015-12-01
2016-09-20T10:37:05Z


Η διάδοση των νέων τεχνολογιών και η εξάπλωση του Διαδικτύου, έχουν επιβάλλει την εμφάνιση ενός νέου τύπου μάρκετινγκ, που ονομάζεται διαδικτυακό μάρκετινγκ. Στο Κεφάλαιο 1 παρουσιάζουμε τις σημαντικότερες από τις μεθόδους που χρησιμοποιεί το διαδικτυακό μάρκετινγκ όπως είναι οι ιστοσελίδες, τα ηλεκτρονικά καταστήματα, τα social media, τα διαφημιστικά banners σε sites, και το SEO. Στο Κεφάλαιο 2 αναλύουμε την διαδικτυακή παρουσία και τους τρόπους, με τους οποίους εφαρμόζει το διαδικτυακό μάρκετινγκ η Vodafone, μια από τις πλέον ανεπτυγμένες τηλεπικοινωνιακές εταιρείες στην χώρα μας. Επιπλέον στο Κεφάλαιο 3 δημιουργήθηκε ερωτηματολόγιο, το οποίο έχει ως σκοπό να εξετάσει την γνώμη των χρηστών του Διαδικτύου σχετικά με την συνολική διαδικτυακή παρουσία της Vodafone. Τα αποτελέσματα αυτού του ερωτηματολογίου αξιολογούνται και εξάγονται τα κατάλληλα συμπεράσματα. (EL)


Vodafone
Social media
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (EL)
Tηλεπικοινωνία (EL)
Ηλεκτρονικά καταστήματα (EL)

ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας (EL)





*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)