Διαδίκτυο και διαδικτυακό μάρκετινγκ για την ενίσχυση της εμπορικής δραστηριότητας της Vodafone (e-shops, social media, στρατηγικές διαδικτυακού μάρκετινγκ) : μελέτη περίπτωσης (SPSS)
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Διαδίκτυο και διαδικτυακό μάρκετινγκ για την ενίσχυση της εμπορικής δραστηριότητας της Vodafone (e-shops, social media, στρατηγικές διαδικτυακού μάρκετινγκ) : μελέτη περίπτωσης (SPSS)
(EL)
Η διάδοση των νέων τεχνολογιών και η εξάπλωση του Διαδικτύου, έχουν επιβάλλει την εμφάνιση ενός νέου τύπου μάρκετινγκ, που ονομάζεται διαδικτυακό μάρκετινγκ. Στο Κεφάλαιο 1 παρουσιάζουμε τις σημαντικότερες από τις μεθόδους που χρησιμοποιεί το διαδικτυακό μάρκετινγκ όπως είναι οι ιστοσελίδες, τα ηλεκτρονικά καταστήματα, τα social media, τα διαφημιστικά banners σε sites, και το SEO. Στο Κεφάλαιο 2 αναλύουμε την διαδικτυακή παρουσία και τους τρόπους, με τους οποίους εφαρμόζει το διαδικτυακό μάρκετινγκ η Vodafone, μια από τις πλέον ανεπτυγμένες τηλεπικοινωνιακές εταιρείες στην χώρα μας. Επιπλέον στο Κεφάλαιο 3 δημιουργήθηκε ερωτηματολόγιο, το οποίο έχει ως σκοπό να εξετάσει την γνώμη των χρηστών του Διαδικτύου σχετικά με την συνολική διαδικτυακή παρουσία της Vodafone. Τα αποτελέσματα αυτού του ερωτηματολογίου αξιολογούνται και εξάγονται τα κατάλληλα συμπεράσματα.
(EL)
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.