Είδαμε στην αρχή της εργασίας το πώς ξεκίνησε η πολιτική διαφήμιση στην
Αμερική με τον στρατηγό Eisenhower και πώς αργότερα εφαρμόστηκε και στην χώρα μας. Αναλύσαμε τις στρατηγικές-τεχνικές που χρησιμοποιούνται στην πολιτική διαφήμιση, την σημασία της εικόνας καθώς και τους διάφορους μηχανισμούς που έχουν αναπτυχθεί για αυτήν. Αναλύσαμε επίσης τα μέσα που έχουν στην διάθεσή τους οι υποψήφιοι πολιτικοί και τα υποψήφια κόμματα και αναφερθήκαμε στην αποτελεσματικότητα της πολιτικής διαφήμισης και των προεκλογικών εκστρατειών. Σε κάθε κεφάλαιο έγινε προσπάθεια να αναφέρουμε παραδείγματα ή έρευνες που θα βοηθούσαν καλύτερα στην κατανόηση του περιεχομένου της πολιτικής διαφήμισης και των διάφορων ενοτήτων που παρουσιάσαμε. Είναι όμως χρήσιμο με βάσει όσα αναφέραμε στα προηγούμενα κεφάλαια και με την χρησιμοποίηση της έρευνας που έγινε για την εργασία, να οδηγηθούμε σε κάποια συμπεράσματα και να δούμε τελικά τι ενοχλεί τους ψηφοφόρους, τι μπορούν να κάνουν οι ειδικοί της διαφήμισης και της επικοινωνίας για να το βελτιώσουν και τέλος τι μπορούν να κάνουν οι πολιτικοί και τα κόμματα.