Η πολιτική διαφήμιση ως μέσο προώθησης και δημοσιότητας ατόμων και κομμάτων

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Πατρών   

Αποθετήριο :
Νημερτής   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η πολιτική διαφήμιση ως μέσο προώθησης και δημοσιότητας ατόμων και κομμάτων (EL)

Κραβαρίτη, Κωνσταντία (EL)
Ευθυμίου, Αμαλία (EL)

Μπαλαφούτης, Κωνσταντίνος (EL)

Πτυχιακή Εργασία

2005-01-10
2016-01-04T13:46:56Z


Είδαμε στην αρχή της εργασίας το πώς ξεκίνησε η πολιτική διαφήμιση στην Αμερική με τον στρατηγό Eisenhower και πώς αργότερα εφαρμόστηκε και στην χώρα μας. Αναλύσαμε τις στρατηγικές-τεχνικές που χρησιμοποιούνται στην πολιτική διαφήμιση, την σημασία της εικόνας καθώς και τους διάφορους μηχανισμούς που έχουν αναπτυχθεί για αυτήν. Αναλύσαμε επίσης τα μέσα που έχουν στην διάθεσή τους οι υποψήφιοι πολιτικοί και τα υποψήφια κόμματα και αναφερθήκαμε στην αποτελεσματικότητα της πολιτικής διαφήμισης και των προεκλογικών εκστρατειών. Σε κάθε κεφάλαιο έγινε προσπάθεια να αναφέρουμε παραδείγματα ή έρευνες που θα βοηθούσαν καλύτερα στην κατανόηση του περιεχομένου της πολιτικής διαφήμισης και των διάφορων ενοτήτων που παρουσιάσαμε. Είναι όμως χρήσιμο με βάσει όσα αναφέραμε στα προηγούμενα κεφάλαια και με την χρησιμοποίηση της έρευνας που έγινε για την εργασία, να οδηγηθούμε σε κάποια συμπεράσματα και να δούμε τελικά τι ενοχλεί τους ψηφοφόρους, τι μπορούν να κάνουν οι ειδικοί της διαφήμισης και της επικοινωνίας για να το βελτιώσουν και τέλος τι μπορούν να κάνουν οι πολιτικοί και τα κόμματα.


Πολιτική διαφήμιση
Ινστιτούτο Οπτικοακουστικών Μέσων (Ι.Ο.Μ)

ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας (EL)


Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.