Παραπλανητική διαφήμιση ως μορφή οικονομικής παραβατικότητας.

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Πατρών   

Αποθετήριο :
Νημερτής   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Παραπλανητική διαφήμιση ως μορφή οικονομικής παραβατικότητας. (EL)

Αναστασοπούλου Μαρία (EL)

Τσουραμάνης Χρήστος (EL)

ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (EL)

2004
2016-02-01T13:58:25Z



Πτυχιακή Εργασία (EL)
ΑΓΟΡΑΝΟΜΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ (EL)

ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας (EL)

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.