Η επίδραση των social media στον τομέα του τουρισμού.Εμπειρική έρευνα

This item is provided by the institution :
University of Patras   

Repository :
Nemertes   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η επίδραση των social media στον τομέα του τουρισμού.Εμπειρική έρευνα (EL)

Αρβανίτη, Κωνσταντίνα
Κεφαλλωνίτης, Χρήστος
Γεωργοπούλου, Ελένη-Άννα

Ανδριακόπουλος, Παναγιώτης

Πτυχιακή Εργασία (EL)

2019
2020-09-11T13:05:59Z


Σκοπός: σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση της επίδρασης που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον τουρισμό από τη σκοπιά του καταναλωτή. Μεθοδολογία: Πραγματοποιήθηκε δημιουργία ενός ερωτηματολόγιο βασιζόμενο σε τροποποίηση παρόμοιων ερωτηματολογίων ελληνικών και ξένων ερευνών. Οι συμμετέχοντες ήταν όλοι οι καταναλωτές. Στην έρευνα συμμετείχαν 125 άτομα και τα δεδομένα αναλύθηκαν με το SPSS και την 22η του έκδοση. Συμπεράσματα: μέσα από τα αποτελέσματα της έρευνας προκύπτει ότι με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης οι καταναλωτές επιλέγουν τον τουριστικό προορισμό τους. Την ίδια στιγμή το 68,8% των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για κρατήσεις καταλυμάτων ενώ η χρήση του διαδικτύου στον τουριστικό τομέα προσφέρει οικονομικό όφελος. Επίσης τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διευκολύνουν τον προγραμματισμό τους ενώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες των καταναλωτών σχετικά με την επιλογή του ξενοδοχείου. Τέλος δεν υπήρξε ξεκάθαρη εικόνα όσον αφορά το εάν οι ερωτηθέντες επηρεάζονται από τις διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. (EL)


Τουρισμός (EL)
Εμπειρική έρευνα (EL)
Social media (EL)

Πανεπιστήμιο Πατρών (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)