Ψηφιακοί διαμεσολαβητές διακίνησης του τουριστικού προϊόντος στην ελληνική αγορά. Μελέτη περίπτωσης travelplanet24.com

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Πατρών   

Αποθετήριο :
Νημερτής   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ψηφιακοί διαμεσολαβητές διακίνησης του τουριστικού προϊόντος στην ελληνική αγορά. Μελέτη περίπτωσης travelplanet24.com (EL)

Φωτεινού, Ιωάννα
Νούμπιλε, Βερόνικα

Παναγόπουλος, Αλκιβιάδης

Πτυχιακή εργασία (EL)

2016-12-30
2017-02-01T07:51:42Z


Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει τους ψηφιακούς διαμεσολαβητές διακίνησης του τουριστικού προϊόντος στην ελληνική αγορά, δίνοντας έμφαση στην περίπτωση της travelplanet24.com.


Τουριστική βιομηχανία (EL)
Πληροφοριακά συστήματα κρατήσεων (EL)
Διαδίκτυο (EL)
Τουριστικό μάρκετινγκ (EL)

ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας (EL)





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.