Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Πατρών   

Αποθετήριο :
Νημερτής   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Digital and social media marketing (EL)

Μπαντιλέσκα, Ευγενία

Ηγουμενάκης, Γεώργιος

Πτυχιακή Εργασία (EL)

2022-03-14T12:05:10Z
2021


Η συγκεκριμένη εργασία, στο θεωρητικό της μέρος, εστιάζει στο Μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις και πώς αυτό έχει εξελιχθεί με το πέρασμα των χρόνων, προκειμένου να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις ανάγκες που έχει μια σύγχρονη κοινωνία, επιχειρώντας να συμβαδίσει με τις επιταγές αυτής. Λόγω αυτού, έχουν προκύψει δύο πολύ σημαντικές εξελικτικές μορφές αυτού, οι οποίες είναι το Digital και το Social Media Marketing. Αυτές είναι δύο περιπτώσεις οι οποίες έχουν προέλθει σαν αποτέλεσμα, λόγω της εισχώρησης της τεχνολογίας στην καθημερινότητά μας, η οποία καταλαμβάνει σημαντικό μέρος αυτής, αντικαθιστώντας μεγάλο μέρος παραδοσιακών λειτουργιών. Επίσης, υπάρχει και μια μελέτη περίπτωσης, επικεντρώνεται στη Lacta. Η συγκεκριμένη εταιρεία λαμβάνεται ως υπόδειγμα στον τομέα του Social Media & Digital Marketing, παρουσιάζοντας με αυτόν τον τρόπο τα χαρακτηριστικά που πρέπει να ακολουθήσει μια εταιρεία για να λειτουργήσει αποτελεσματικά στον συγκεκριμένο τομέα. Τέλος, το πρακτικό μέρος της εργασίας, είναι μια ποσοτικού χαρακτήρα έρευνα, η οποία αποσκοπεί να δείξει τη σχέση των εταιρειών με το Social Media & Digital Marketing, καθώς επίσης και πώς αυτό το κομμάτι τους έχει φανεί χρήσιμο. (EL)


Επιχειρήσεις (EL)
Μάρκετινγκ (EL)

Πανεπιστήμιο Πάτρας (EL)





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.