Η δυναμική σχέση μουσείου και σχολείου : το παράδειγμα του δικτύου αγωγής υγείας «Κολλημένος στο διαδίκτυο; Ποτέ!»

This item is provided by the institution :
University of Patras   

Repository :
Nemertes   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



The dynamic relationship between museum and school : the example of the health education network “Stuck on the internet? Never!"
Η δυναμική σχέση μουσείου και σχολείου : το παράδειγμα του δικτύου αγωγής υγείας «Κολλημένος στο διαδίκτυο; Ποτέ!»

Θεολόγη-Γκούτη, Πηνελόπη
Παπακωνσταντινοπούλου, Αρτεμισία

Theologi-Gouti, Penelope
Papakonstantinopoulou, Artemisia

Article

2022-11-02T07:22:03Z
2020


Το άρθρο παρουσιάζει μια καινοτόμο δράση που βασίζεται στη δυναμική και αμφίδρομη σχέση Μουσείου-Σχολείου. Πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία του Μουσείου Επιστήμης και Τεχνολογίας (ΜΕΤ) του Πανεπιστημίου Πατρών με το Τμήμα Αγωγής Υγείας της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας και Δημοτικών Σχολείων Αχαΐας στο πλαίσιο του Τοπικού Θεματικού Δικτύου «Κολλημένος στο διαδίκτυο; Ποτέ!". Το ΜΕΤ είναι ένα όχημα για την ανάπτυξη της ευαισθητοποίησης, της γνώσης και της κριτικής συμμετοχής στο διάλογο για την προώθηση της θετικής κοινωνικής συμπεριφοράς. Η Αγωγή Υγείας στοχεύει επίσης στην ανάπτυξη στάσεων και δεξιοτήτων για την υιοθέτηση «υγιεινών» συμπεριφορών. Το δίκτυο συνέβαλε στην εξέλιξη του παραδοσιακού μοντέλου της σχέσης Μουσείου-Σχολείου σε ένα νέο διαδραστικό και ανατροφοδοτούμενο μοντέλο συνεργασίας. Οι ενδιαφερόμενοι σχεδίασαν και υλοποίησαν βιωματικές δράσεις για τον εθισμό στο διαδίκτυο. Στις δράσεις συμμετείχαν σχολεία. Εκμεταλλεύτηκαν την επίσκεψη στο μουσείο και ανέπτυξαν επιπλέον δραστηριότητες. Αυτό το εκπαιδευτικό υλικό παραδόθηκε στο ΜΕΤ και χρησιμοποιήθηκε για την ανάπτυξη νέων εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων.
The article presents an innovative action based on the dynamic and reciprocal Museum-School relationship. It was carried out through the collaboration of the Science and Technology Museum (STM) of the University of Patras with the Department of Health Education of the Directorate of Achaia Primary education and Primary Schools of Achaia within the framework of the Local Thematic Network "Stuck on internet? Never!". STM is a vehicle for developing awareness, knowledge and critical participation in dialogue to promote positive social behavior. Health Education also aims to develop attitudes and skills to adopt "healthy" behaviors. The network has contributed to the evolution of the traditional model of the Museum-School relationship into a new interactive and feedback model of collaboration. Stakeholders designed and implemented experiential actions for internet addiction. Schools participated in the actions. They took advantage of the visit to the museum and developed additional activities. This educational material was delivered to STM and was used to develop new educational activities.

Science and Technology Museum (STM)
Μη-τυπική εκπαίδευση
Education
Μουσειοπαιδαγωγική
Non-formal education
Museums
Εκπαιδευτικά προγράμματα
Μουσεία
Museum education
Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας

Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας

Attribution-ShareAlike 3.0 United States
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/us/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)