δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Online advertising and its effects on consumers' behaviour
Η διαδικτυακή διαφήμιση και η επίδρασή της στη συμπεριφορά του καταναλωτή
Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να εξετάσει και να μελετήσει τη
διαδικτυακή διαφήμιση και την επίδρασή της στη συμπεριφορά του καταναλωτή. Η
έρευνα πραγματοποιήθηκε στην πόλη της Αθήνας με τη διανομή ερωτηματολογίου.
Συνολικά συγκεντρώθηκαν 115 ερωτηματολόγια.
Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να εξετάσουμε κατά πόσο η διαδικτυακή
διαφήμιση επηρεάζει και με ποιον τρόπο τον καταναλωτή. Επίσης ερευνούμε την
στάση του καταναλωτή απέναντι στην διαδικτυακή διαφήμιση και κατά πόσο
αποτελεσματική είναι.
Εκτός από την εκπόνηση της έρευνας σε αυτή την διπλωματική εργασία αναλύεται
και παρουσιάζεται τι είναι το μάρκετινγκ και πιο συγκεκριμένα το ηλεκτρονικό
μάρκετινγκ που ακμάζει τα τελευταία χρόνια με την βοήθεια του διαδικτύου.
Επιπλέον αναλύεται η διαφήμιση, τα μέσα διαφήμισης και τα είδη, καθώς και η
στάση του καταναλωτή απέναντί της. Φυσικά γίνεται αναφορά του καταναλωτή και
της συμπεριφοράς του και από τι και ποιους παράγοντες επηρεάζεται και τέλος
παρουσιάζεται η ανάλυση της διαδικτυακής διαφήμισης, της ιστορίας της και της
σχέσης της με τον καταναλωτή.
The present diplomatic work attempts to examine and to study those factors that
determine how internet advertising affects the consumer’s behavior.
Internet advertising is a relatively new and interesting form of advertising and
promotion, which is continuously gaining ground among advertisers. But what’s the
opinion of consumers about the Internet Advertising? Main purpose of this research
was the answer to this question.
For the preparation of this search, a questionnaire of 22 questions was created in
order to determine and analyze how online costumers deal with online
advertisement. Eventually 115 questionnaires were gathered and analyzed. The
results of this search are written below.
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες ▶ Τέχνες (Τέχνες, Ιστορία της Τέχνης, Ερμηνευτικές Τέχνες, Μουσική) Ιστορία της τέχνης
(EL)
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες ▶ Ιστορία και Αρχαιολογία Αρχαιολογία
(EL)
Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ
Διαφήμιση
Καταναλωτική συμπεριφορά
Advertising
Consumer behaviour
Πανεπιστήμιο Πατρών ▶ Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Μουσειολογίας
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.