Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Πατρών   

Αποθετήριο :
Νημερτής   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Το digital marketing στον κοινωνικό ιστό
Digital marketing in the social web

Τσάμη, Παρασκευή

Tsami, Paraskeui

2022-09
2022-12-13T09:30:38Z


In a world where we are always online different social media platforms are surfing, chatting, liking, commenting and sharing one or the other content we come across. This diplomacy tries to use this opportunity to analyze the response of the prospects to gain information about what are all the parameters that a customer looks at when going through an advertisement on social media platforms. This information helps not only to improve products and services, but also to create new design ideas using input from customers. Marketers need to focus on timing, content, credibility and the right placement of their products in order to achieve the best result from campaigns.
Σε έναν κόσμο όπου είμαστε πάντα online διαφορετικές πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης σερφάρουν, συνομιλούν, κάνουν like, σχολιάζουν και μοιράζονται το ένα ή το άλλο περιεχόμενο που συναντάμε. Αυτή η διπλωματική προσπαθεί να αξιοποιήσει αυτήν την ευκαιρία για να αναλύσει την ανταπόκριση των προοπτικών για να αποκτήσει πληροφορίες σχετικά με το ποιες είναι όλες οι παράμετροι που εξετάζει ένας πελάτης όταν περνά από μια διαφήμιση σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αυτές οι πληροφορίες βοηθούν όχι μόνο στη βελτίωση των προϊόντων και των υπηρεσιών, αλλά και στη δημιουργία νέων ιδεών σχεδιασμού χρησιμοποιώντας στοιχεία από πελάτες. Οι υπεύθυνοι του μάρκετινγκ πρέπει να επικεντρωθούν στον χρόνο, το περιεχόμενο, την αξιοπιστία και τη σωστή θέση των προϊόντων τους, προκειμένου να επιτύχουν το καλύτερο αποτέλεσμα από τις καμπάνιες.


Ηλεκτρονικό εμπόριο
Καταναλωτές
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Social media
Consumers
E-commerce





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.