Το conversational marketing αναφέρεται σε αλληλεπιδράσεις ένας προς έναν σε πραγματικό
χρόνο μεταξύ ενός πελάτη και μιας επιχείρησης. Μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω
αυτοματοποιημένων chatbots, ζωντανών συνομιλιών, συνομιλίας τεχνητής νοημοσύνης,
φωνητικών βοηθών και παρόμοιων τεχνολογιών. Επιπλέον, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως
στρατηγική μάρκετινγκ με αμφίδρομη επικοινωνία. Για παράδειγμα, ιστότοποι, διαφημίσεις
επί πληρωμή, πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ακόμη και εφαρμογές ανταλλαγής
άμεσων μηνυμάτων, μπορούν να θεωρηθούν στρατηγικές για το conversational marketing.
Επίσης συνδέεται άρρηκτα με άλλους τομείς της επιχείρησης, όπως οι πωλήσεις, οι
διαφημίσεις, το ηλεκτρονικό εμπόριο, την επωνυμία και άλλα. Παρέχει τη δυνατότητα μίας
πελατοκεντρικής προσέγγισης που είναι αυθεντική και εξοικονομεί χρόνο. Τα πλεονεκτήματα
από τη χρήση μιας στρατηγικής μάρκετινγκ είναι πολλά δεδομένου ότι επιτρέπει άμεσες
απαντήσεις, διευκολύνει την αλληλεπίδραση μεταξύ του πελάτη και της επιχείρησης,
εξοικονομώντας έτσι πολύ χρόνο και από τις δύο πλευρές. Αυτό οδηγεί σε βελτιωμένη εμπειρία
πελάτη, η οποία έχει ως αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά μετατροπών, αυξημένη
επισκεψιμότητα ιστότοπου και μεγαλύτερα έσοδα.
Conversational marketing refers to real-time one-on-one interactions between a customer and
a business. It can take place through automated chatbots, live chats, artificial intelligence chat,
voice assistants and similar technologies. In addition, it can be used as a two-way marketing
strategy. For example, websites, paid advertisements, social media platforms, and even instant
messaging applications can be considered strategies for conversational marketing. It is also
inextricably linked to other areas of the business such as sales, advertising, e-commerce,
branding and more. It enables a customer-centric approach that is authentic and saves time. The
advantages of using a marketing strategy are many as it allows immediate responses, facilitates
interaction between the customer and the business, thus saving a lot of time on both sides. This
leads to an improved customer experience, which results in higher conversion rates, increased
website traffic and more revenue.