Conversational marketing : the power of chatbots in business strategies

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
University of Patras   

Αποθετήριο :
Nemertes   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Conversational marketing : η δύναμη των chatbot στις στρατηγικές των επιχειρήσεων
Conversational marketing : the power of chatbots in business strategies

Χιονάκου, Βασιλική
Καβαδάς, Αλέξανδρος

Kavadas, Alexandros
Chionakou, Vasiliki

2023-06-30T05:56:44Z
2023-06-29


Το conversational marketing αναφέρεται σε αλληλεπιδράσεις ένας προς έναν σε πραγματικό χρόνο μεταξύ ενός πελάτη και μιας επιχείρησης. Μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω αυτοματοποιημένων chatbots, ζωντανών συνομιλιών, συνομιλίας τεχνητής νοημοσύνης, φωνητικών βοηθών και παρόμοιων τεχνολογιών. Επιπλέον, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως στρατηγική μάρκετινγκ με αμφίδρομη επικοινωνία. Για παράδειγμα, ιστότοποι, διαφημίσεις επί πληρωμή, πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ακόμη και εφαρμογές ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων, μπορούν να θεωρηθούν στρατηγικές για το conversational marketing. Επίσης συνδέεται άρρηκτα με άλλους τομείς της επιχείρησης, όπως οι πωλήσεις, οι διαφημίσεις, το ηλεκτρονικό εμπόριο, την επωνυμία και άλλα. Παρέχει τη δυνατότητα μίας πελατοκεντρικής προσέγγισης που είναι αυθεντική και εξοικονομεί χρόνο. Τα πλεονεκτήματα από τη χρήση μιας στρατηγικής μάρκετινγκ είναι πολλά δεδομένου ότι επιτρέπει άμεσες απαντήσεις, διευκολύνει την αλληλεπίδραση μεταξύ του πελάτη και της επιχείρησης, εξοικονομώντας έτσι πολύ χρόνο και από τις δύο πλευρές. Αυτό οδηγεί σε βελτιωμένη εμπειρία πελάτη, η οποία έχει ως αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά μετατροπών, αυξημένη επισκεψιμότητα ιστότοπου και μεγαλύτερα έσοδα.
Conversational marketing refers to real-time one-on-one interactions between a customer and a business. It can take place through automated chatbots, live chats, artificial intelligence chat, voice assistants and similar technologies. In addition, it can be used as a two-way marketing strategy. For example, websites, paid advertisements, social media platforms, and even instant messaging applications can be considered strategies for conversational marketing. It is also inextricably linked to other areas of the business such as sales, advertising, e-commerce, branding and more. It enables a customer-centric approach that is authentic and saves time. The advantages of using a marketing strategy are many as it allows immediate responses, facilitates interaction between the customer and the business, thus saving a lot of time on both sides. This leads to an improved customer experience, which results in higher conversion rates, increased website traffic and more revenue.


ChatGPT
Chatbots
Ψηφιακό μάρκετινγκ
Conversational marketing
Digital marketing
Συνομιλητικό Μάρκετινγκ





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.