Η ανάδειξη και η βασική επιχειρηματική αξιοποίηση των πολιτιστικών προϊόντων, όπως το ρακί της Κρήτης, αποτελούν ή οφείλουν να αποτελούν βασικό στόχο, πολιτιστικής, οικονομικής, τουριστικής αλλά και κοινωνικής ανάπτυξης ενός τόπου. Η παρούσα εργασία αφού διαπραγματεύεται τους όρους και τις έννοιες της επιχειρηματικότητας, του πολιτισμού και άλλους, επικεντρώνεται στο ιστορικό, πολιτισμικό και λαογραφικό πλαίσιο της Κρήτης και ιδιαίτερα στο ρακί. Στη συνέχεια μελετούνται όλες οι διαδικασίες που αφορούν την παραγωγή του ρακί και προτείνονται τρόποι επιχειρηματικής και τουριστικής αξιοποίησης του.
The promotion and basic business exploitation of cultural products, such as the raki of Crete, are
or should be a key goal of the cultural, economic, touristic and social development of a place.
This paper, after discussing the terms and concepts of entrepreneurship, culture and others,
focuses on the historical, cultural and folklore context of Crete and especially on raki. Then, all
the processes related to the production of raki are studied and ways of its business and tourist
exploitation are proposed.