Μια πρόταση ανάδειξης και προώθησης ενός πολιτισμικού προιόντος, η ρακή/το ρακί Κρήτης

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Πατρών   

Αποθετήριο :
Νημερτής   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



A proposal to highlight and promote a cultural product, raki/Cretan raki
Μια πρόταση ανάδειξης και προώθησης ενός πολιτισμικού προιόντος, η ρακή/το ρακί Κρήτης

Ευθυμιάδου, Ελένη
Πατάκα, Παρασκευή

Pataka, Paraskevi
Efthimiadu, Eleni

2023-10-19
2023-10-19T11:12:06Z


Η ανάδειξη και η βασική επιχειρηματική αξιοποίηση των πολιτιστικών προϊόντων, όπως το ρακί της Κρήτης, αποτελούν ή οφείλουν να αποτελούν βασικό στόχο, πολιτιστικής, οικονομικής, τουριστικής αλλά και κοινωνικής ανάπτυξης ενός τόπου. Η παρούσα εργασία αφού διαπραγματεύεται τους όρους και τις έννοιες της επιχειρηματικότητας, του πολιτισμού και άλλους, επικεντρώνεται στο ιστορικό, πολιτισμικό και λαογραφικό πλαίσιο της Κρήτης και ιδιαίτερα στο ρακί. Στη συνέχεια μελετούνται όλες οι διαδικασίες που αφορούν την παραγωγή του ρακί και προτείνονται τρόποι επιχειρηματικής και τουριστικής αξιοποίησης του.
The promotion and basic business exploitation of cultural products, such as the raki of Crete, are or should be a key goal of the cultural, economic, touristic and social development of a place. This paper, after discussing the terms and concepts of entrepreneurship, culture and others, focuses on the historical, cultural and folklore context of Crete and especially on raki. Then, all the processes related to the production of raki are studied and ways of its business and tourist exploitation are proposed. ​


Παραδοσιακά προϊόντα
Ρακί
Traditional products
Raki


http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.