Pragmatic skills in pre-school : the Delv tool and the relationship between pragmatic skills and cognitive and other language skills

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Πατρών   

Αποθετήριο :
Νημερτής   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Πραγματολογικές ικανότητες στην προσχολική ηλικία : το εργαλείο Delv και η σχέση των πραγματολογικών ικανοτήτων με γνωστικές και άλλες γλωσσικές ικανότητες
Pragmatic skills in pre-school : the Delv tool and the relationship between pragmatic skills and cognitive and other language skills

Λιτσολλάρι, Τζοάνα
Σκότη, Ιωάννα
Τζίμα, Ευδοξία

Skoti, Ioanna
Tzima, Evdoksia
Litsollari, Joana

2023-10-19
2023-10-20T06:39:03Z


Η πραγματολογία έχει περάσει μέσα από μια βαθιά έρευνα και μελέτη, για να καταλήξει στον σημερινό της ορισμό. Σύμφωνα λοιπό με τους Milligan, Astington, Dack (2007) πραγματολογία είναι η ικανότητα σωστής χρήσης της γλώσσας στις κοινωνικές αλληλεπιδράσεις με άλλους ανθρώπους και σωστής ερμηνείας της γλώσσας σε κοινωνικά πλαίσια ή σε επικοινωνιακές ανταλλαγές. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη των πραγματολογικών ικανοτήτων των παιδιών μέσω σταθμισμένων αξιολογητικών εργαλείων. Η βιβλιογραφική ανασκόπηση αναφέρεται συγκεκριμένα στο αξιολογητικό εργαλείο της πραγματολογίας Delv, στη δοκιμασία Raven, στην Δοκιμασία Θεωρίας του Νου καθώς και στη δοκιμασία εκφραστικού λεξιλογίου. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε αφορούσε παιδιά ηλικίας από 4,3 ετών ως 5,8 ετών στα οποία χορηγήθηκαν οι παραπάνω δοκιμασίες.


Pree school age
Εργαλείο Delv
Προσχολική ηλικία
Πραγματολογία
Delv test
Pragmatics


CC0 1.0 Universal
http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.