Total quality management in tourism businesses : the role of workers

This item is provided by the institution :
University of Patras   

Repository :
Nemertes   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Διοίκηση ολικής ποιότητας στις επιχειρήσεις τουρισμού : ο ρόλος των εργαζομένων
Total quality management in tourism businesses : the role of workers

Λούτα, Άννα Μαρία
Γαβιώτη, Ειρήνη

Louta, Anna Maria
Gavioti, Eirini

2023-09-20
2023-10-23T06:33:20Z


Η Διοίκηση ολικής ποιότητας (TQM) έχει γίνει όλο και πιο σημαντική στον τουριστικό τομέα καθώς οι επιχειρήσεις προσπαθούν να προσφέρουν εξαιρετική ποιότητα υπηρεσιών και να ανταποκριθούν στις εξελισσόμενες απαιτήσεις των τουριστών. Οι αρχές TQM, οι οποίες περιλαμβάνουν πελατοκεντρική εστίαση, αριστεία διαδικασίας και εμπλοκή εργαζομένων, παρέχουν ένα πλαίσιο για τις τουριστικές επιχειρήσεις για να βελτιώσουν τις δραστηριότητές τους, να επιτύχουν υψηλότερα επίπεδα ικανοποίησης πελατών και να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά.


Quality improvement
Workers participation
Competitiveness
Βελτίωση ποιότητας
Συμμετοχή εργαζόμενων
Ανταγωνιστικότητα





*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)