Η Διοίκηση ολικής ποιότητας (TQM) έχει γίνει όλο και πιο σημαντική στον τουριστικό τομέα
καθώς οι επιχειρήσεις προσπαθούν να προσφέρουν εξαιρετική ποιότητα υπηρεσιών και να
ανταποκριθούν στις εξελισσόμενες απαιτήσεις των τουριστών. Οι αρχές TQM, οι οποίες
περιλαμβάνουν πελατοκεντρική εστίαση, αριστεία διαδικασίας και εμπλοκή εργαζομένων,
παρέχουν ένα πλαίσιο για τις τουριστικές επιχειρήσεις για να βελτιώσουν τις δραστηριότητές
τους, να επιτύχουν υψηλότερα επίπεδα ικανοποίησης πελατών και να αποκτήσουν
ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά.