δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Διοίκηση ολικής ποιότητας στις επιχειρήσεις τουρισμού : ο ρόλος των εργαζομένων
Total quality management in tourism businesses : the role of workers
Η Διοίκηση ολικής ποιότητας (TQM) έχει γίνει όλο και πιο σημαντική στον τουριστικό τομέα
καθώς οι επιχειρήσεις προσπαθούν να προσφέρουν εξαιρετική ποιότητα υπηρεσιών και να
ανταποκριθούν στις εξελισσόμενες απαιτήσεις των τουριστών. Οι αρχές TQM, οι οποίες
περιλαμβάνουν πελατοκεντρική εστίαση, αριστεία διαδικασίας και εμπλοκή εργαζομένων,
παρέχουν ένα πλαίσιο για τις τουριστικές επιχειρήσεις για να βελτιώσουν τις δραστηριότητές
τους, να επιτύχουν υψηλότερα επίπεδα ικανοποίησης πελατών και να αποκτήσουν
ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.