MeToo campaign and social media in the tourism industry

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Πατρών   

Αποθετήριο :
Νημερτής   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Εκστρατεία MeToo και social media στον τουριστικό κλάδο
MeToo campaign and social media in the tourism industry

Τσουλόγιαννη, Χαραλαμπία

Tsoulogianni, Charalampia

2023-07-05
2023-11-13T08:26:18Z


Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να μελετήσει τους παράγοντες που επηρεάζουν την στάση απέναντι στην εκστρατεία του MeToo. Στόχος της εργασίας είναι η συλλογή δεδομένων για την ερμηνεία και την ανάλυση της στάσης που επικρατεί στα social media αναφορικά με την εκστρατεία MeToo, η οποία τα τελευταία χρόνια έχει λάβει τεράστιες διαστάσεις και στον κλάδο του Τουρισμού. Η εργασία βασίζεται σε μια έρευνα αναζήτησης και μελέτης βιβλιογραφίας, πηγών και άρθρων από το διαδίκτυο για τις οποίες 5 από αυτές χρησιμοποιήθηκαν ενδελεχώς για την ανάπτυξη των ερωτημάτων της έρευνας. Στο πρώτο κεφάλαιο, γίνεται μια γενική αναφορά στον ορισμό της σεξουαλικής παρενόχλησης και στην ιστορία του MeToo. Στη συνέχεια κρίνεται απαραίτητο να γίνει μια αναφορά στην σεξουαλική βία που εντοπίζεται στον κλάδο του τουρισμού μέσω μια μελέτης περίπτωσης που πραγματοποιήθηκε στις Η.Π.Α και μιας έρευνας που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα. Επίσης, περιγράφονται και ενέργειες από άλλες έρευνες σχετικά με τους παράγοντες που επηρεάζουν την στάση που προέρχονται από τα social media αναφορικά με την εκστρατεία MeToo Στο δεύτερο κεφάλαιο, πραγματοποιείται η διεξαγωγή της έρευνας που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της πτυχιακής εργασίας. Στο κεφάλαιο αυτό εξετάζεται η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε με ανάλυση της διαμόρφωσης του ερωτηματολογίου, της δειγματοληψίας, της ανάλυσης δεδομένων και άλλων επιμέρους χρήσιμων υποενοτήτων σχετικών με την έρευνα. Τέλος, στο ίδιο κεφάλαιο εξετάστηκαν τα αποτελέσματα της έρευνας που απαντούν στους ερευνητικούς στόχους που τέθηκαν στην αρχή της έρευνας. Ακολούθως, υπάρχουν δύο υποενότητες στις οποίες καταγράφονται οι περιορισμοί που παρατηρήθηκαν κατά την διάρκεια της έρευνας καθώς και προτάσεις βελτίωσης που μπορούν να αποτελέσουν την βάση για πραγματοποίηση μελλοντικών ερευνών και παρατηρήσεων
This paper aims to study the factors that influence attitudes towards the MeToo campaign. The aim of the paper is to collect data to interpret and analyze the attitudes prevailing in social media regarding the MeToo campaign, which in recent years has reached huge proportions in the tourism industry. The paper is based on a search and study of literature, sources, and articles from the internet for which 5 of them were thoroughly used to develop the research questions. In the first chapter, a general reference is made to the definition of sexual harassment and the history of MeToo. Then it is deemed necessary to make a reference to the sexual violence found in the tourism industry through a case study conducted in the USA and a survey conducted in Greece. Also, actions from other researchers are described regarding the factors that influence the attitude coming from social media regarding the MeToo campaign In the second chapter, the research conducted within the thesis is carried out. In this chapter, the methodology followed is discussed with an analysis of the questionnaire design, sampling, data analysis and other individual useful subsections related to the research. Finally, in the same chapter, the results of the research were examined in response to the research objectives set at the beginning of the research. Subsequently, there are two subsections in which the limitations observed during the research and suggestions for improvement that can form the basis for conducting future research and observations are recorded.


Sexual harassment
Social media
Τουριστικός κλάδος
MeToo εκστρατεία
Σεξουαλική παρενόχληση
MeToo campaign


CC0 1.0 Universal
http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.