The teaching profession in Greece : institutional definitions and modern challenges

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
University of Patras   

Αποθετήριο :
Nemertes   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Το επάγγελμα του εκπαιδευτικού στην Ελλάδα : θεσμικές οριοθετήσεις, σύγχρονες προκλήσεις
The teaching profession in Greece : institutional definitions and modern challenges

Γαλάνης, Χρήστος

Galanis, Christos

2024-06-20T11:54:55Z
2024-02-23


Το επάγγελμα του εκπαιδευτικού στην Ελλάδα έχει διέλθει μια μακρά πορεία που ήταν, είναι και θα είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων η εξέλιξή του. Οι εκπαιδευτικοί αποτελούν έναν από τους τέσσερις πυλώνες της εκπαίδευσης και είναι ο κρίσιμος παράγοντας της καθώς στα διάφορα εκπαιδευτικά μοντέλα που υπάρχουν ο εκπαιδευτικός χαρακτηρίζεται ως «ο πρωταγωνιστής» που στα χέρια του εναπόκεινται η εξέλιξη των έτερων «πρωταγωνιστών» των μαθητών. Το εκπαιδευτικό επάγγελμα δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστο ή αμετάβλητο στην πάροδο του χρόνου. Σε καμία χώρα δεν έχει μείνει αναλλοίωτο κάποιο επάγγελμα δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί το επάγγελμα του εκπαιδευτικού. Η εξέλιξη της τεχνολογίας αλλά και η ρευστότητα που πάντοτε υπήρχε στο εκπαιδευτικό περιβάλλον δηλαδή στο σχολείο και στην κοινωνία, δημιουργούν νέες συνιστώσες και προοπτικές για τον εκπαιδευτικό. Η συγκεκριμένη μεταπτυχιακή βιβλιογραφική έρευνα έχει ως στόχο τη διερεύνηση και απάντηση του ερευνητικού ερωτήματος: «Ποιες είναι οι κεντρικές εξελίξεις και προκλήσεις στο επάγγελμα του εκπαιδευτικού στην Ελλάδα στον 21ο αιώνα; Στο ερώτημα που τίθεται υπάρχουν και άλλα ανακύπτοντα ερωτήματα που γεννιούνται και θα πρέπει να εξετασθούν στις νέες εκφάνσεις τους που παρουσιάζονται ως τώρα .
The teaching profession in Greece has gone through a long course that has been, is and will be a function of many factors in its development. Teachers are one of the four pillars of education and are the crucial factor in education as in the various educational models that exist , the teacher is characterized as the "protagonist" in whose hands the development of the other "protagonists" of the students rests. The teaching profession could not remain unaffected or unchanged over time. In no country has any profession remained unchanged no profession could be exempted from the teaching profession. The evolution of technology and the fluidity that has always existed in the educational environment i.e. in the school and in society, create new components and perspectives for the teacher. This postgraduate bibliographic research aims to explore and answer the research question. To the question posed there are many other emerging questions that are being generated and should be examined in their new manifestations presented so far


Teachers
Εκπαιδευτικοί


http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.