Προγραμματισμός και Διαχείριση των Social Media και συνεισφορά τους στο Digital Marketing

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Πατρών   

Αποθετήριο :
Νημερτής   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Προγραμματισμός και Διαχείριση των Social Media και συνεισφορά τους στο Digital Marketing (EL)

Μοσχολούρης, Κωνσταντίνος

Χαλκιόπουλος, Κωνσταντίνος

Μεταπτυχιακή Εργασία (EL)

2024-09-14T10:10:42Z
2022
2022-03-30T08:04:39Z


Η παρούσα διπλωματική εργασία, σχετίζεται με την διαχείριση και τον προγραμματισμό των κοινωνικών δικτύων και την συνεισφορά αυτών στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Αρχικά, στην πρώτη ενότητα γίνεται αναφορά στην έννοια του μάρκετινγκ και της στρατηγικής που οι επιχειρήσεις ακολουθούν καθώς και στην εξέλιξη του σε ψηφιακό μάρκετινγκ. Επιπλέον, παρουσιάζονται τα παραδοσιακά διαφημιστικά μέσα αλλά και οι σύγχρονες μορφές διαφήμισης μέσω του internet. Η δεύτερη ενότητα, εστιάζει το ενδιαφέρον στην νέα μορφή διαδικτυακού μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών δικτύων. Αποσαφηνίζει, την πρόοδο τους στο χρόνο και παρουσιάζει τα σημαντικότερα κοινωνικά δίκτυα και τις δυνατότητες διαφήμισης που προσφέρουν. Η τρίτη ενότητα, εισάγει τον αναγνώστη στα εργαλεία προγραμματισμού και διαχείρισης των κοινωνικών δικτύων. Γίνεται διερεύνηση των διαφόρων εργαλείων και παρουσιάζονται οι λειτουργίες που διαθέτουν. Επιπρόσθετα, προσεγγίζεται και ένα νέο είδος αυτοματοποιημένης διαφήμισης και αναλύονται τα χαρακτηριστικά και οι λειτουργίες του. Η τέταρτη και τελευταία ενότητα, επιχειρεί να παρουσιάσει κάποια χρήσιμα συμπεράσματα που προέκυψαν από την ερευνητική εργασία και το ερωτηματολόγιο. Ενώ ακόμη, καταθέτει και προτάσεις για μελλοντικές έρευνες. (EL)


Μάρκετινγκ (EL)
Διαφήμιση (EL)
Ψηφιακό μάρκετινγκ (EL)

Πανεπιστήμιο Πάτρας (EL)





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.