Επικαιροποίηση λειτουργικών ταχυτήτων V85 υπεραστικών οδών δύο λωρίδων κυκλοφορίας

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Επικαιροποίηση λειτουργικών ταχυτήτων V85 υπεραστικών οδών δύο λωρίδων κυκλοφορίας (EL)

Ξενάκης, Νικόλαος Α. (EL)
Xenakis, Nikolaos A. (EN)

Ψαριανός , Βασίλειος (EL)
Βυθούλκας, Πέτρος (EL)
Ψαριανός, Βασίλειος (EL)
Βλαστός, Αθανάσιος (EL)

bachelorThesis

2008-09-23T09:47:44Z
2008-07-21
2008-07-22
2008-09-23


162 σ. (EL)
Το αντικείμενο της διπλωματικής εργασίας είναι η επικαιροποίηση των μοντέλων εκτίμησης της λειτουργικής ταχύτητας V85 στους υπεραστικούς δρόμους δύο λωρίδων κυκλοφορίας. Ο εντοπισμός των μεταβολών των λειτουργικών ταχυτήτων σε σχέση με τις υπάρχουσες τιμές, που λαμβάνονται υπόψη κατά το σχεδιασμό μιας οδού επιτυγχάνεται με τη μελέτη του προβλήματος όπως εντοπίζεται στη διεθνή βιβλιογραφία. Το μοντέλο που αναπτύχθηκε και η στατιστική επεξεργασία του πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ανάλυσης παλινδρόμησης. Ακόμα, από τη σύγκριση του μοντέλου που παρουσιάζεται στη συγκεκριμένη έρευνα με το υφιστάμενο μοντέλο των Ο.Μ.Ο.Ε που χρησιμοποιείται στην Ελλάδα και υιοθετείται από το Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε αλλά και από άλλα μοντέλα που εντοπίζονται στη διεθνή βιβλιογραφία, ενδεχομένως να αντληθούν χρήσιμα συμπεράσματα που θα χρησιμοποιηθούν κατά το σχεδιασμό και επανασχεδιασμό υπεραστικών οδών δύο λωρίδων κυκλοφορίας. (EL)
Νικόλαος Α. Ξενάκης (EL)
The object of diplomatic work is the actualisation of models of estimate of functional speed V85 in two lane rural roads. The localisation of changes of functional speeds in relation to the existing prices, that are taken into account at the planning of the road is achieved with the study of the problem as it is located in the international bibliography. The model that was developed and its statistical treatment was realised with the use of regression analysis. Still, from the comparison of the model that is presented in the particular research with the existing model of [O].[M].[O].[E] that is used in Greece and is adopted by the [MIN].[ENV] but also by other models that are located in the international bibliography, potentially useful conclusions can be drawn that will be used at the planning and re-designing of two lane rural roads. (EN)


Λειτουργική ταχύτητα (EL)
Υπεραστικό οδικό δίκτυο (EL)
Consistency (EN)
Operating speed (EN)

Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής (EL)

ETDRestricted-policy.xml (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)