Physical verification of predictions of time to capsize after Ro-Pax ships collisions and quantification of uncertainty

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
National Technical University of Athens   

Αποθετήριο :
Digital Library of National Technical University of Athens | Dspace@NTUA   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Πειραματική επαλήθευση στον προσδιορισμό του χρόνου aνατροπής Ro-Pax πλοίων μετά από σύγκρουση (EN)
Physical verification of predictions of time to capsize after Ro-Pax ships collisions and quantification of uncertainty (EN)

Χαρτουλάρης, Μιχαήλ (EL)
Hartoularis, Michail (EN)

Γρηγορόπουλος, Γρηγόριος (EL)
Τζαμπίρας, Γεώργιος (EL)
Αθανασούλης, Γεράσιμος (EL)

bachelorThesis

2010-03-04T10:20:06Z
2010-03-04
2009-10-19
2009-10-21


Μιχαήλ Σ. Χαρτουλάρης (EL)
Τα πειράματα σε δεξαμενή αποτελούν την πιο αξιόπιστη μέθοδο για να περιγράψουμε ένα φυσικό φαινόμενο και να επιτύσουμε ναυπηγικά προβλήματα.Ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι να δείξουμε πόσο αξιόπιστη είναι η μέθοδος αυτή και ποιά είναι η επαναληψιμότητα στα αποτελέσματα μας σε συγκεκριμένες συνθήκες θάλασσας.Επίσης θα προσπαθήσουμε να προσδιορίσουμε πειραματικά την συνάρτηση πυκνότητας πιθανότητας για την ανατροπή του πλοίου σε συγκεκριμένη κατάσταση θάλασσας καθώς και τον προσδιορισμό της επιβιωσιμότητας του πλοίου σε διάφορες καταστάσεις θάλασσας. (EL)
66 σ. (EL)
Tank experiments are the most accurate method to describe a physical phenomenon and a reliable way to solve many naval architecture problems. In this project we can notice the repeatability of the results is in specific wave conditions defined each time we do the experiments by a different realization of the waves as well as establishing uncertainty of predictions. By performing physical tests on survivability of a Ro-Pax ship the main aim of this project is to derive data for validation of the technique for prediction of survival time (time available for evacuation) after a collision damage. Such tests have never been performed to date on any ship, as there is no commercial interest for such tests on one hand and on the other, the knowledge of the approach to quantifying time to capsize has only been recently derived in SAFEDOR project with absolutely no prior attempts referenced to date. (EN)


Πλοία (EL)
Βλάβες (EL)
Δείκτες υποδιαίρεσης (EL)
Πιθανότητες ανατροπής (EL)
Ευστάθεια (EL)
Capsize (EN)
Tank experiments (EN)
Stockholm agreement (EN)
Prediction of uncertainty (EN)
Index A (EN)

Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Nαυτικής και θαλάσσιας Υδροδυναμικής (EL)
University of Strathclyde (EN)

ETDFree-policy.xml (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.