Παραμετρικός βέλτιστος σχεδιασμός μηχανισμού μετάδοσης κίνησης κινητήρα Stirling τύπου-b

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Παραμετρικός βέλτιστος σχεδιασμός μηχανισμού μετάδοσης κίνησης κινητήρα Stirling τύπου-b (EL)

Κοτάκης, Χαράλαμπος (EL)
Kotakis, Charalampos (EN)

ntua (EL)
Αντωνιάδης, Ιωάννης (EL)
Σπιτάς, Βασίλειος (EL)
Προβατίδης, Χριστόφορος (EL)

bachelorThesis

2016-04-26T09:12:30Z
2015-10-05
2016-04-26


Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναπτύσσεται και περιγράφεται μια έρευνα που έγινε με αντικείμενο τις μηχανές Stirling. Ειδικότερα, στην συνέχεια του παρόντος βιβλίου παρουσιάζεται η τροποποίηση που αποφασίστηκε να γίνει στον ρομβικό κινηματικό μηχανισμό μιας β-τύπου μηχανής Stirling που είχε κατασκευαστεί από την NASA, με την ονομασία GPU3. Στόχος της έρευνας ήταν η κατά το δυνατόν μεγαλύτερη συγκέντρωση ισχύος για δεδομένο όγκο μηχανής, ίσο με την προαναφερθείσα μηχανή της NASA, καθώς και βαθμό απόδοσης αντίστοιχο με αυτόν της GPU3. Μέσω των υπολογισμών προέκυψαν εν τέλει αποτελέσματα για δύο μηχανές, όπως παρουσιάζονται στη συνέχεια, με τροποποιημένο κινηματικό μηχανισμό συγκριτικά με τον ρομβικό μηχανισμό των β-τύπου μηχανών Stirling. Επιπλεόν στο τελευταίο κεφαλαίο της παρούσας εργασίας παρουσιάζεται πλήρως η μια εκ των δύο νέων μηχανών σε κατασκευστικά εφαρμόσιμο επίπεδο. (EL)
The main purpose of this study was to investigate the possibility of an increasement to the produced power of a rhombic driven type-b Stirling engine by modifying the kinematic mechanism of the model. After searching in the literature about the influence of the kinematic mechanism to the finally produced power, came up the fact that a modification in the kinematic mechanism, is something that can give a good increasement in the produced power of a b-type model Stirling engine. This conclusion came up due to the fact that in the already constructed models there is a big problem to achieve the equal volume processes which help the system to achieve the equal temperature processes. The modifications that resoluted to be implemented was concerned to the independence of the geometrical characteristics between the piston and the displacer. For example, in rhombic driven b-type Stirling engines there is only one whole on the gear for the rod to hitch. This means that the piston and the displacer do not have different eccentricity. After several tests and modifications, data for every geometrical characteristic was exported in order to design two new engines. The parameters that remain constant was the volume and the thermal efficiency of an engine that was built and used from NASA, called GPU3. The increasement of the produced power was beyond every expectation. The difference between the two new engines was that in one of them a gear transmittion was added. (EN)


Ανεξαρτητοποίηση σημείου πρόσδεσης σε στρόφαλο κινήτηρα Stirling τύπου-β (EL)
Τροποποιημένος κινηματικός μηχανισμός ρομβικού μηχανισμού Stirling τύπου-β (EL)
Νέος κινηματικός μηχανισμός κινήτηρα Stirling τύπου-β (EL)
Βελτίωση παραγόμενης ισχύος μηχανής GPU3 (EL)
Κινηματικός μηχανισμός Stirling με σχέση μετάδοσης (EL)
Stirling new kinematic mechanism (EN)
Gear transmission Stirling mechanism (EN)
Alternative Stirling b-type design versus GPU3 (EN)
Stirling b-type engine (EN)
New kinematic mechanism Stirling benchmark GPU3 (EN)

Greek

Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μηχανολογικών Κατασκευών και Αυτομάτου Ελέγχου. Εργαστήριο Στοιχείων Μηχανών (EL)

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)