Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
National Technical University of Athens   

Αποθετήριο :
Digital Library of National Technical University of Athens | Dspace@NTUA   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Παράγοντες που επηρεάζουν την πορεία ενός αεροσκάφους (EL)
Factors affecting the aircraft flying path (EN)

Μπαφέρου, Κωνσταντίνα (EL)
Baferou, Konstantina (EN)

ntua (EL)
Λοΐζος, Ανδρέας (EL)
Ψαράκη-Καλουπτσίδη, Παρασκευή (EL)
Μπαλλής, Αθανάσιος (EL)

bachelorThesis

2016-06-10
2016-03-21
2016-06-10T09:49:23Z


Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάστηκαν οι παράγοντες που επηρεάζουν την εναέρια τροχιά ενός αεροσκάφους. Οι παράγοντες αυτοί συνθέτουν ένα πολύπλοκο πρόβλημα κι έτσι προκύπτει η ανάγκη προσδιορισμού μιας μέσης εναέριας τροχιάς, η οποία θα ενσωματώνει τους παράγοντες αυτούς. Για την επίτευξη του στόχου αυτού, σε αυτή την εργασία γίνεται προσδιορισμός μιας μέσης ακολουθούμενης εναέριας πορείας για τους δημοφιλέστερους τύπους αεροσκαφών, για διαφορετικά εύρη αποστάσεων. Προτείνεται δηλαδή, ένα αντιπροσωπευτικό μέσο διάγραμμα του υψομέτρου του αεροσκάφους συναρτήσει του χρόνου. Για την επίτευξη του στόχου αυτού, συλλέχθηκαν στοιχεία για πολλές διαφορετικές πτήσεις του τύπου των αεροσκαφών που εξετάζονται. Τα στοιχεία αυτά περιλαμβάναν πληροφορίες για το υψόμετρο του αεροσκάφους, την κάθε χρονική στιγμή της πτήσης. Η συλλογή στοιχείων έγινε για διάφορα εύρη αποστάσεων. Αυτά τα διαφορετικά εύρη για τα οποία έγινε ο προσδιορισμός της μέσης τροχίας, επιλέχθηκαν βάσει της σχετικής βιβλιογραφίας. Στη συνέχεια, τα ακατέργαστα συλλεχθέντα δεδομένα, επεξεργάζονταν στατιστικά, ύστερα από ευθυγράμμιση δεδομένων (ή εξομάλυνση δεδομένων; στην ξένη βιβλιογραφία αναφέρεται ως landmark registration). Με τη χρήση αυτής της μεθόδου, εξαλείφονται οι διαφορές φάσης ανάμεσα στα διαγράμματα χρόνου-υψομέτρου και καθίσταται δυνατό να εξαχθεί στατιστικά η μέση τροχιά ενός αεροσκάφους. Στη συνέχεια, έγινε ανάλυση των αποτελεσμάτων. (EL)
The purpose of this thesis is to explore the factors affecting the aircraft trajectory. These factors compose a complex problem ; thus arises the need of an average flight path to be determined, which would incorporate these factors’ effec ts. To accomplish this purpose , the deter mination of an average flight path for the most commonly used aircraft types and for various distance ranges. More specifically, the aim is to find a representative mean diagram of the aircraft altitude in relation to flight time . For this goal to be achieved , flight data was collected, for each aircraft type and for each examined distance range. These distance ranges were chosen according to the FAA Technical Manual (September 2005). The collected raw data was proce ssed statistically, after undergoing landmark registration . Through use of landmark registration, phase differences between the flight profiles could be eliminated, making it possible to statistically extract an accurate mean flight p ath . Following this pr ocedure , the results are being discussed . (EN)


Flight path (EL)
Warping functions (EL)
Μέση τροχιά (EL)
Registration (EL)
Παράγοντες (EL)
Αεροσκάφοι (EL)
Aircraft trajectory (EL)
Πορεία (EL)
MatLab (EL)
Ευθυγράμμιση δεδομένων (EL)

Ελληνική γλώσσα

Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής (EL)

Default License




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.