Περί αλγεβρών – Ταξινόμηση αλγεβρών Lie μέχρι τρίτης διάστασης

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Περί αλγεβρών – Ταξινόμηση αλγεβρών Lie μέχρι τρίτης διάστασης (EL)

Κολοβός, Κωνσταντίνος (EL)
Kolovos, Konstantinos (EN)

ntua (EL)
Ψαρράκος, Παναγιώτης (EL)
Φελλούρης, Ανάργυρος (EL)
Κοντοκώστας, Δημήτριος (EL)

bachelorThesis

2017-12-20
2017-10-02
2017-12-20T14:43:43Z


Στην παρούσα Διπλωματική εργασία γίνεται μια περί των αλγεβρών μελέτη, με αναφορές σε βασικές αλγεβρικές δομές, διανυσματικούς χώρους και άλγεβρες, ενώ εστιάζουμε στις μη προσεταιριστικές άλγεβρες, όπως οι άλγεβρες Jordan και οι άλγεβρες Lie. Τέλος ταξινομούμε τις άλγεβρες Lie μέχρι τρίτης διάστασης. (EL)
In this diploma thesis there is an Algebra study, with particular emphasis on Lie Algebras and the classification of up to three dimensional Lie algebras. In more detail, in Chapter 1 we define some basic algebraic structures, vector spaces and algebras. We also write about bilinear and quadratic forms. Furthermore, in Chapter 2 we define and describe the most widespread non-assosiative Algebras and we study some of their properties. The algebra of octonions or Caley ́s numbers, the Lie algebras, the Jordan algebras, the Alternative Flexible algebras such as the Power-associative algevras, all them are subject of this thesis. Finally, in Chapter 3, we classify the Lie Algebras of one, two or three dimensions. (EN)


Non associative algebras (EL)
Ταξινόμηση αλγεβρών Lie (EL)
Αλγεβρικές δομές (EL)
Άλγεβρα Lie (EL)
Lie algebras (EL)
Classification (EL)
Μη προσεταιριστικές άλγεβρες (EL)
Άλγεβρα (EL)
Algebras (EN)

Ελληνική γλώσσα

Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών. Τομέας Μαθηματικών (EL)

Default License




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.