The contribution of new technologies to the training and professional development of teachers: development and organization issues

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η συμβολή των νέων τεχνολογιών στην επιμόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών: ζητήματα ανάπτυξης και οργάνωσης (EL)
The contribution of new technologies to the training and professional development of teachers: development and organization issues (EN)

Μανούσου, Ευαγγελία
Αναστασιάδης, Θεοδόσιος

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
βιβλιογραφική επισκόπηση (EL)

2017-12-21


Στις μέρες μας το ζήτημα της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών εκτείνεται προς την διαμόρφωση σύγχρονων δομών και μεθοδολογικών προσεγγίσεων. Η συζήτηση εστιάζει σε νέες ευέλικτες μορφές επιμόρφωσης που περιλαμβάνουν εξ αποστάσεως προγράμματα με τη χρήση των νέων τεχνολογιών σε συνδυασμό με δια ζώσης μαθήματα. Η εργασία πραγματοποιεί μια βιβλιογραφική επισκόπηση- μελέτη παραδειγμάτων και εφαρμογών, όπως καταγράφονται στα συνέδρια της ανοικτής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και στο περιοδικό «Ανοικτή Εκπαίδευση- Open Education». Στην έρευνα αποτυπώνεται η συγκρότηση νέων καινοτόμων μοντέλων σχεδιασμού, ανάπτυξης και οργάνωσης των σχετικών παρεμβάσεων, που ενθαρρύνουν την ενεργητική συμμετοχή στις διαδικασίες, διευκολύνουν τον συνδυασμό της εργασίας με τη μάθηση, δεν υπόκεινται σε τοπικούς και χρονικούς περιορισμούς και ανταποκρίνονται στις εξειδικευμένες ανάγκες των συμμετεχόντων. Η εφαρμογή και αξιοποίησή τους ανοίγει προοπτικές αναβάθμισης του επαγγελματισμού των εκπαιδευτικών, με την προϋπόθεση της διαμόρφωσης προδιαγραφών ενός ολοκληρωμένου επιμορφωτικού προτύπου, που θα εμπεριέχει τεχνολογικά, οργανωτικά όσο και παιδαγωγικά χαρακτηριστικά. (EL)
Nowadays the issue of professional development of teachers extends to the formation of modern structures and methodological approaches. The debate focuses on new flexible forms of training that include distance learning programs using new technologies combined with live lessons. The work provides a bibliographic overview - a study of examples and applications, as recorded in open and distance learning conferences and in the "Open Education" magazine. The research reflects the emergence of new innovative models for designing, developing and organizing relevant interventions, encouraging active participation in processes, facilitating the combination of work and learning, not subject to local and time constraints, and responding to the specific needs of the participants. Their application and exploitation opens up prospects for upgrading the professionalism of teachers, provided that the specifications of an integrated educational model, incorporating technological, organizational and pedagogical characteristics, are formulated. (EN)


επιμόρφωση (EL)
εξ αποστάσεως εκπαίδευση (EL)
επαγγελματική ανάπτυξη (EL)
Distance learning (EN)
training (EN)
professional development (EN)

Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Greek

Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)


2459-4210
Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση; Τόμ. 9 Αρ. 1A (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης; 182-190 (EL)
International Conference in Open and Distance Learning; Vol. 9 No. 1A (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης; 182-190 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2017 Θεοδόσιος Αναστασιάδης, Ευαγγελία Μανούσου (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)