Embedding Sustainability Justice in Secondary Education Economic Courses Enabled by ICTs

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ενσωμάτωση της Αειφορικής Δικαιοσύνης στα Αναλυτικά Προγράμματα των Οικονομικών Μαθημάτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με την υποστήριξη των Τ.Π.Ε. (EL)
Embedding Sustainability Justice in Secondary Education Economic Courses Enabled by ICTs (EN)

Makrakis, Vassilios
Vouzaxakis, Georgios

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2017-12-21


Η παρούσα εργασία περιγράφει τις διαδικασίες μιας διδακτορικής έρευνας που επιδιώκει να εντοπίσει τις συνδέσεις και τις αντιφάσεις των Αναλυτικών Προγραμμάτων των οικονομικών μαθημάτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με την έννοια της Εκπαίδευσης για την Αειφορική Δικαιοσύνη (ΕΑΔ) βασισμένη σε μια διαδικασία αποδόμησης και αναδόμησης. Για την προσέγγιση του παραπάνω σκοπού και την ενσωμάτωση της Αειφορικής Δικαιοσύνης στα Αναλυτικά Προγράμματα η έρευνα υιοθέτησε τη μεθοδολογική προσέγγιση DeCoRe plus. Εννέα εκπαιδευτικοί οικονομολόγοι, μέλη μιας διαδικτυακής κοινότητας πρακτικής, συμμετείχαν σε μια έρευνα δράσης και εφάρμοσαν το αναδομημένο Αναλυτικό Πρόγραμμα στα σχολεία τους. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι το αναδομημένο Αναλυτικό Πρόγραμμα μπορεί να υποστηρίξει τους εκπαιδευτικούς: 1) στην κατανόηση της διδασκαλίας ως ηθικής και πολιτικής πράξης και στην κατανόησή τους ως ενεργούς κατασκευαστές νοήματος, γνώσης και Αναλυτικού Προγράμματος και 2) στην ανάπτυξη γραμματισμού στην Αειφορική Δικαιοσύνη. (EL)
This paper describes the processes of a PhD research seeking to locate the connections and the contradictions of secondary school economic course curricula with the Education for Sustainability Justice (ESJ) concept based on a deconstruction and a reconstruction process. In order to achieve the above goal, the research adopted the DeCoRe plus methodological approach to embed sustainability justice in school curricula. Nine economist teachers, members of an online community of practice, participated in an action research and implemented the reconstructed curriculum in their schools. The results show that the reconstructed curriculum can support teachers in: 1) understanding teaching as an ethical and political praxis and understanding themselves as active constructors of meaning, knowledge and curriculum and 2) developing sustainability justice literacy. (EN)


Οικονομικά μαθήματα (EL)
Εκπαίδευση για την Αειφορική Δικαιοσύνη (EL)
DeCoRe plus (EL)
Education for Sustainable Justice (EN)
Economic Courses (EN)
DeCoRe plus (EN)

Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Greek

Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)


2459-4210
Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση; Τόμ. 9 Αρ. 3Α (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης; 33-41 (EL)
International Conference in Open and Distance Learning; Vol. 9 No. 3Α (2017): Ο Σχεδιασμός της Μάθησης; 33-41 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2017 Georgios Vouzaxakis, Vassilios Makrakis (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)