Wikis - how to use them in class: the asynchronous e learning lesson DKEE05

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Wikis - η αξιοποίησή τους στη σχολική τάξη: το μάθημα ασύγχρονης εκπαίδευσης ΔΚΕΕ 05 (EL)
Wikis - how to use them in class: the asynchronous e learning lesson DKEE05 (EN)

Χουλιάρα, Ξανθή
Φρέντζου Ροδοκανάκη, Μαρία
Αντωνίου, Κωνσταντίνος

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2016-06-09


Οι αδιάκοπες εξελίξεις στο χώρο της τεχνολογίας και του διαδικτύου έχουν ευνοήσει την αξιοποίηση των τεχνολογιών Web 2.0, δηλαδή μιας δεύτερης γενιάς διαδικτυακών υπηρεσιών βασισμένων στη συμμετοχή και στη συνεργασία των χρηστών, και στο χώρο της εκπαίδευσης. Σημαντικό μέρος των τεχνολογιών Web 2.0 αποτελούν τα Wikis, τα οποία παρέχουν ιδιαίτερα ευνοϊκές συνθήκες για συνεργατική μάθηση. Τα Wikis σήμερα είναι πολύ δημοφιλή στους χρήστες λόγω των πολλών δυνατοτήτων που προσφέρουν. Στην εκπαίδευση χρησιμοποιούνται ως εργαλείο ή αποτελούν μέρος καλά σχεδιασμένων δραστηριοτήτων. Στην παρούσα εργασία, σκοπός είναι η διερεύνηση των wikis και η αξιοποίησή τους στη σχολική τάξη. Προς αυτή την κατεύθυνση παρουσιάζεται ένα μάθημα ασύγχρονης ηλεκτρονικής μάθησης που υλοποιήθηκε από το Διορθόδοξο Κέντρο της Εκκλησίας της Ελλάδος σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Στην παρούσα μελέτη περίπτωσης παρουσιάζεται αναλυτικά το εννοιολογικό πλαίσιο του Wiki, μια ιστορική αναδρομή, τα οφέλη για την εκπαίδευση, οι στόχοι του εξ αποστάσεως μαθήματος, η δομή του, τα αναμενόμενα αποτελέσματα, ο εκτιμώμενος χρόνος εργασίας, η μεθοδολογία, η ταυτότητα των εκπαιδευομένων και η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων. (EL)
The evolution of the ICT and Internet has resulted in an effective change in education by using Web 2.0 technologies, a new generation of web services that are based on the participation and collaboration between users. Wikis, a very important technology of Web 2.0, present themselves as an interesting tool for enhancing learning environments. Nowadays, Wikis are very popular owing to their powerful features when used in well crafted educational activities. In this work we focus on the use of Wikis in a classroom environment. In this context, an asynchronous online course was developed by the Interorthodox Center of the Greek Church and the Pedagogical Institute. The case study presents in detail the Wiki’s conceptual framework, a chronology, the benefits of its use in education, the course goals, its structure, the estimated results, the estimated time of completion, the methodology, the learners background and the results assessment. (EN)


συνεργατική μάθηση (EL)
ενεργή μάθηση (EL)
wiki (EL)
Διαδικτυακή μάθηση (EL)
διαδίκτυο (EL)

Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Greek

Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)


2459-4210
Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση; Τόμ. 6 Αρ. 2B (2011): Εναλλακτικές Μορφές Εκπαίδευσης (EL)
International Conference in Open and Distance Learning; Vol. 6 No. 2B (2011): Εναλλακτικές Μορφές Εκπαίδευσης (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2016 Ξανθή Χουλιάρα, Μαρία Φρέντζου Ροδοκανάκη, Κωνσταντίνος Αντωνίου (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)