Προδιαγραφές και Διαδικασίες Ανάπτυξης Εκπαιδευτικού Λογισμικού για Μαθητές με Αναπηρία και/ή με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Προδιαγραφές και Διαδικασίες Ανάπτυξης Εκπαιδευτικού Λογισμικού για Μαθητές με Αναπηρία και/ή με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (EL)

Καρακιόζης, Κωνσταντίνος
Παπακίτσος, Ευάγγελος Χρήστος

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Μελέτη αρχειακού υλικού (EL)

2022-03-23


Στην παρούσα εργασία καταγράφονται τα πρότυπα και οι διαδικασίες για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού προσβάσιμου στα Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ) και/ή με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΕΕΑ). Η αναγνώριση του δικαιώματος στην εκπαίδευση και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων για τα ΑμεΑ/ΕΕΑ μπορεί να παραμείνει κενό γράμμα εάν δεν επιτευχθεί συμμόρφωση με συγκεκριμένα πρότυπα και δεν ακολουθηθεί μια σειρά από διαδικασίες, όπως ο έλεγχος από εμπειρογνώμονες και η αναγνώριση/συμπερίληψη της εμπειρίας των χρηστών. Επίσης, η χρήση των ΤΠΕ, τόσο γενικά στην εκπαιδευτική διαδικασία όσο και συγκεκριμένα στην εκπαίδευση μαθητών ΑμεΑ/ΕΕΑ, δεν μπορεί να λειτουργεί αποσπασματικά αλλά να εντάσσεται σε ένα παιδαγωγικό πλαίσιο συμπερίληψης, όπου ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι κεντρικός. Η χρήση των ΤΠΕ εν γένει αποτελεί το μέσο και όχι αυτοσκοπό στην εκπαιδευτική διαδικασία. (EL)


Εκπαιδευτικό Λογισμικό (EL)
Προσβασιμότητα (EL)
Άτομα με Αναπηρία (EL)
Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (EL)
Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (EL)

Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία

Greek

Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)


1791-9312
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία; Τόμ. 18 Αρ. 1 (2022): Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology ; 151-164 (EL)
Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; Vol. 18 No. 1 (2022): Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology ; 151-164 (EN)

Copyright (c) 2022 Κωνσταντίνος Καρακιόζης, Ευάγγελος Χρήστος Παπακίτσος (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)