Toggle navigation
Αναζήτηση
Πλοήγηση
ΕΚΤ τύποι τεκμηρίων
Φορείς
Συλλογές
Διαλειτουργικότητα
Σχετικά
Το έργο
Οδηγίες για αναζήτηση & πλοήγηση
Για φορείς
Ένταξη συλλογών
Προδιαγραφές ένταξης
Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
Επικοινωνία
ΕΛ
•
EN
Σε όλα τα πεδία
Θέμα
Τύπος τεκμηρίου
Γεωγραφική κάλυψη
Τίτλος
Δημιουργός/συντελεστής
×
+
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Αναζήτηση
Καθαρισμός
Βοήθεια
Φίλτρα αποτελεσμάτων
Καθαρισμός
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου
Άρθρο
(184)
Επιστημονικό άρθρο
(184)
Τεύχος περιοδικού
(6)
Τμήμα έκδοσης
(202)
Σημείωμα εκδότη
(18)
Τμήμα περιοδικού
(202)
Χρονολογία
2020 - 2024
(22)
2015 - 2019
(95)
2010 - 2014
(73)
2005 - 2009
(18)
Γλώσσα
Αγγλική γλώσσα
(17)
Ελληνική γλώσσα
(194)
Φορέας / συλλογή
Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
(208)
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία |
ΕΚΤ e
Journals
(208)
Επιμέρους συλλογή
Section 1
(155)
Section 2
(29)
Editorial
(18)
Full Issue
(6)
Περιοδικό
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
(208)
Τύπος τεκμηρίου
a case study;action study;triangulation
(1)
Differentiated instruction
(1)
info:eu-repo/semantics/article
(208)
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
(208)
quantitative approach
(1)
quantitative aproach
(1)
quantitative research
(1)
quasi experimental method
(1)
Ανάπτυξη λογισμικού
(1)
Ανεστραμμένη τάξη, flipped classroom
(1)
Βιβλιογραφική ανασκόπηση
(1)
Διαφοροποιημένη διδασκαλία
(1)
Διερευνητική Μάθηση; Μετασχηματίζουσα Μάθηση; ΤΠΕ και Εκπαίδευση
(1)
εξ αποστάσεως εκπαίδευση
(1)
Έρευνα
(1)
Ερευνητική Εργασία
(1)
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ
(1)
Θεωρητική εργασία στη βάση βιβλιογραφικής ανασκόπησης
(1)
ΙοΤ sensing
(1)
μελέτη περίπτωσης;έρευνα δράσης;τριγωνοποίηση
(1)
Μελέτη περίπτωσης; ποσοτική έρευνα με βολική δειγματοληψία
(1)
Μικτή-Βιωματική
(1)
μικτη μεθοδολογία έρευνας
(1)
Ποιοτική έρευνα
(1)
Ποιοτική μεθοδολογική έρευνα
(1)
ποιοτική περιγραφική έρευνα
(1)
Ποοτική προσέγγιση
(1)
Ποσοτική / Ποιοτική έρευνα
(1)
Ποσοτική έρευνα
(1)
Συγκριτική προσέγγιση
(1)
Θέμα
4MAT
(1)
4ΜΑΤ
(1)
action research
(1)
Additional DE- remedial teaching mathematics-e-class-game teaching-attitudes towards mathematics
(1)
admission demographics
(1)
adult literacy, distance education, model, enrichment
(1)
adults learning
(1)
Advanced Electronic Scenarios
(1)
AESOP
(1)
Alan Tait, συνέντευξη
(1)
Algodoo
(1)
alternative approach to assessment
(1)
alternative energy sources
(1)
ancient Greek
(1)
Animation
(1)
applied mathematics, mathematical modelling, graduate studies in HOU
(1)
aquatic ecosystems
(1)
AR application at physics book
(1)
assessment
(1)
assessment of long distance learners
(1)
Audiovisual Media
(1)
Augmented Reality
(1)
augmented reality, plants, primary school students, tablets
(1)
authoring tools
(2)
autonomy
(1)
blended learning
(2)
Book
(1)
Chaos Theory and distance learning
(1)
chess
(1)
Civil Society
(1)
Cloud Computing
(1)
cMOOC
(1)
code academy
(1)
cognitive knowledge, didactics, mathematical modelling, philosophy, problem solving, graduate studies in HOU
(1)
Collaborative and discovery learning
(1)
Collaborative Learning
(1)
communication
(1)
Community of Inquiry
(1)
complex system
(1)
Computational Lexicography
(1)
Computers
(1)
Connectivism
(1)
Conventional university education, democratization, distance learning, e-learning, blended education
(1)
CourseLab
(1)
data analytics
(1)
Didital Learning Objects
(1)
Differentiated instruction
(1)
digital educational games, Kodu, mathematics, primary school students
(1)
digital learning communities
(1)
digital learning material
(1)
Digital Learning Objects
(1)
Digital literacy
(1)
digital natives
(1)
digital platform and tools
(1)
digital scenario
(1)
Digital Student Conference
(1)
digital teaching scenarios
(1)
digital technology, e-learning, digital natives, university teaching
(1)
digital tools
(1)
Distance collaborative learning
(1)
distance education
(4)
Distance Education, Evaluation, Hellenic Open University, Higher Education, Students’ Views, Supplementary Digitized Educational Material (SDEM)
(1)
distance learning
(3)
Distance learning, mathematics education, graduate course in Mathematics, mathematical modelling
(1)
Distance professional development
(2)
distance secondary education
(1)
Drupal
(1)
e-book
(1)
editorial
(2)
Edmodo
(1)
Edmodo platform
(1)
Edmodo platform.
(1)
Education
(3)
Education 2.0
(1)
educational material
(2)
educational needs
(1)
educational robotics
(1)
educational scenario
(2)
educational scenarios
(2)
Educational Technology
(2)
Educational TV, technology, institutional habitus
(1)
e-learning
(2)
e-learning, distance learning, university teaching
(1)
E-LIOS platform
(1)
e-mail
(1)
embodied mathematics, quadrature of the parabola, conceptual metaphor
(1)
E-mentoring
(1)
Emotional intelligence
(1)
energy
(1)
energy efficiency education
(1)
Engineering
(1)
environmental awareness
(2)
Environmental education
(1)
EPAL
(1)
equipment
(1)
e-reader
(1)
E-tutoring, Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
(1)
eTwinning
(1)
eTwinning, Twinspace, European programs, distance learning, online learning
(1)
exams
(1)
eΤwinning
(1)
Flow
(1)
Free boundary problems, Stefan problem
(1)
Gamification
(1)
geographical coordinates
(1)
German language
(1)
Good Practices
(1)
Graph Theory, Ramsey Theory, Combinatorics
(1)
Greek Scientific Associations
(1)
Hellenic Open University
(1)
higher education
(1)
History
(1)
home tutor/supervisor
(1)
homework assignments
(1)
hybrid MOOCs
(1)
ICT
(3)
ICT, Metacognitive skill, learning difficulties, Fractions
(1)
ICT in education
(1)
Influence, social networks
(1)
Information and Communication Technologies (ICT)
(1)
information retrieval, pagerank, linear algebra
(1)
Information System
(1)
Innovation
(1)
innovative actions
(1)
inquiry-based learning
(1)
instructional design, ADDIE model, WaW project
(1)
instructional discourse
(1)
interactive educational software, constructivism, students’ conceptions, software design, software evaluation, conceptual change
(1)
interactive tools
(1)
Interactive Videoconference
(1)
Internet Learning Environment
(1)
interview, Alan Tait
(1)
interview, Don Olcott
(1)
Journal, educational technology, educational culture, access, epistemological identity
(1)
keeping notes
(1)
Laboratory Center
(1)
learn-by-doing
(1)
learning
(1)
Learning Activity Management System LAMS
(1)
learning difficulties
(1)
lexical database
(1)
lexicon
(1)
lifelong education
(1)
Lifelong learning
(1)
Lifelong learning, second chance schools, Greek education, economic efficiency
(1)
listening capacity
(1)
LMS
(1)
Lower secondary education
(1)
material inventory
(1)
Mathematics
(1)
Mathlets, Java applets, Μαθηματική Εκπαίδευση
(1)
mentoring
(1)
Microlearning
(1)
MIT App Inventor
(1)
mobile devices
(1)
mobile learning
(1)
MOOC
(1)
MOOCs
(2)
moral education
(1)
multiple intelligences
(1)
Natural Sciences
(1)
new entrant teachers
(1)
non-formal education
(1)
novice programmers
(1)
oblate spheroid tumour, avascular tumour growth
(1)
obstacles
(1)
ODYSSEAS Project
(1)
One-to-one laptop initiative, digital literacy, gender studies
(1)
online learning
(1)
open & distance learning
(1)
open and distance education
(1)
Open and Distance Education (ODE)
(1)
open and distance learning
(1)
Open distance learning
(1)
open education
(1)
Open Learning
(1)
Openness
(1)
Open University
(1)
organizational change
(1)
pedagogical exploitation of ICT
(1)
petrological cycle
(1)
Photodentro
(1)
Physical Education
(1)
Physics
(1)
pictures
(1)
plenary sessions
(1)
podcast
(1)
Primary distance education
(1)
project MARCH
(1)
quality
(1)
Radio Web, E-Learning, Collaboration, Multimedia Sharing, Interactivity
(1)
reflection
(1)
registration applications
(1)
regulative discourse
(1)
renewable energy sources
(1)
Research Project
(1)
rocks
(1)
rocks categories
(1)
scale development
(1)
school distance education
(1)
School distance learning
(1)
school handbooks
(1)
School History
(1)
Science
(3)
Scool-Lab
(1)
Secondary Education
(1)
Secondary Vocational Education
(1)
Self-Directed Learning
(1)
sensors
(2)
Smart mobile devices
(1)
smartphones
(1)
Social media
(1)
social skills
(1)
Sociological approach of ODL
(1)
special language
(1)
staff development
(1)
STE(A)M
(1)
STEM
(2)
students
(1)
student support
(2)
supporting teachers
(1)
tablets
(1)
teachers support
(1)
teachers’ attitudes
(1)
teachers’ behavioral intention.
(1)
Teachers’ Practicum
(1)
Teacher’s Role
(1)
Teacher’s Skills
(1)
teaching
(1)
teaching enhancement
(1)
teaching practice
(1)
Teaching Presenc
(1)
technical and vocational training
(1)
Technologies
(1)
Technology
(1)
terminology learning
(1)
thesis, pure mathematics
(1)
training
(1)
transformative learning
(1)
Tutor
(1)
Tutor-counselor
(1)
Twinspace
(1)
university education
(1)
value added by ICT
(2)
vehicle control
(1)
video
(1)
videoconferencing
(1)
visual blocked based programming
(1)
Web
(1)
Web2.0
(1)
Web 2.0
(2)
Web 2.0 εργαλεία και εργαλεία σύγχρονης και ασύγχρονης επικοινωνίας
(1)
webcast
(1)
Webinars
(1)
written assignments
(1)
xMOOC
(1)
Xωροχρωνική αποπλαισίωση διδασκαλίας, ηλεκτρονική μάθηση, εξ αποστάσεως εκπαίδευση
(1)
Α Grade of Elementary School
(2)
ΑεξΑΕ
(1)
αισθητήρες
(1)
αισθητήρες, εκπαιδευτικά σενάρια
(1)
Αίσωπος
(2)
ακαδημαϊκή επίδοση
(1)
ακουστική ικανότητα
(1)
αλληλεπίδραση
(1)
αναβλητικότητα
(1)
ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
(1)
Αναπνευστικό Σύστημα
(1)
αναστοχασμός
(1)
ανεστραμμένη τάξη
(2)
ανοικτή & εξ αποστάσεως εκπαίδευση
(1)
ανοικτή εκπαίδευση
(1)
Ανοικτή εξ αποστάσεως μάθηση
(1)
Ανοικτή και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, Εκπαιδευτική Τεχνολογία
(1)
Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Ιδρυτικός Νόμος 2552/1997, αυτοδιοίκητο, ανταποδοτικότητα, φιλοσοφία ανοικτής εκπαίδευσης
(1)
Ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Φοιτητές με Αναπηρία
(1)
Ανοικτή και εξ αποστάσεως Εκπαίδευση (ΑεξΑΕ)
(1)
ανοικτή μάθηση
(1)
ανοικτότητα
(1)
Ανοιχτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση
(1)
Αντιστροφή Kelvin, ισόπλευρο τρίγωνο, εξίσωση Laplace
(1)
αξιολόγηση
(1)
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών εργαλείων
(1)
αξιολόγηση εξ αποστάσεως σπουδαστών
(1)
Αξιολόγηση επίδοσης φοιτητών
(1)
Αξιολόγηση με eportfolio
(1)
αξιολόγηση προγράμματος
(1)
απόσταση, ανεξαρτησία, δομή, διάλογος, αυτονομία, έλεγχος, επικοινωνία, αλληλεπίδραση, πρόσβαση, αμεροληψία, κοινωνική παρουσία, κοινότητες αναζήτησης
(1)
αποτελεσματική διδασκαλία
(1)
αποτελεσματικός διδάσκων
(1)
απόψεις εκπαιδευτικών
(1)
αρχαία ελληνικά
(1)
αρχαία ελληνική γλώσσα
(1)
αρχάριοι προγραμματιστές
(1)
Α΄ Τάξη Δημοτικού
(2)
Άτυπες Μορφές Εκπαίδευσης
(1)
αυτονομία
(1)
Βyzantine Ηistory
(1)
Βιβλίο
(1)
βίντεο
(1)
βιντεοδιάλεξη
(1)
βιολογία
(1)
βιωματικότητα
(1)
Βυζαντινή Ιστορία
(1)
Β’/θμια εκπαίδευση
(1)
Γαλλική Ορολογία
(1)
Γερμανική γλώσσα
(1)
γεωγραφία
(1)
γεωγραφικές συντεταγμένες
(1)
γεωλογία
(1)
γλώσσα προγραμματισμού
(1)
Γνωστική Θεωρία της Πολυμεσικής μάθησης
(1)
γονείς
(1)
γραπτές εργασίες
(1)
γραπτή ανατροφοδότηση
(1)
γυμνάσιο
(1)
δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(1)
Δευτεροβάθμια Επαγγελματική Εκπαίδευση
(1)
διά βίου εκπαίδευση και μάθηση
(1)
Διαδικτυακά επιμορφωτικά σεμινάρια
(1)
Διαδικτυακές εφαρμογές
(1)
διαδικτυακή μάθηση
(1)
διαδραστικά εργαλεία
(1)
διαθεματικότητα και MOOC
(1)
Διάθλαση του Φωτός
(1)
διάλεξη
(1)
Διαφοροποιημένη διδασκαλία
(1)
Διδακτική
(2)
Διδακτική εργαστηριακών μαθημάτων Βιολογίας
(1)
διδακτική μεθοδολογία
(1)
Διδακτική των Μαθηματικών, Τέχνη
(1)
Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
(1)
διδασκαλία
(2)
διδασκαλία μαθηματικών, μαθηματικός, νέες τεχνολογίες
(1)
διερεύνηση
(1)
διερευνητική μάθηση
(1)
Δισδιάστατη Προσομοίωση
(1)
δομή ύλης
(1)
δυσκολίες μαθητών
(1)
Ε.Α.Π., εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, Καθηγητής – Σύμβουλος, αποτελεσματική επικοινωνία, υποστήριξη, αλληλεπίδραση
(2)
Εdmodo
(1)
Εportfolio assessment
(1)
ΕΑΠ
(1)
Ε Δημοτικού
(1)
εικόνες
(1)
Εικονικό εργαστήριο Βιολογίας
(1)
εκμάθηση ορολογίας
(1)
Εκπαίδευση
(3)
εκπαίδευση από απόσταση
(1)
εκπαίδευση ενηλίκων
(1)
εκπαίδευση και ενεργειακή κατανάλωση
(1)
εκπαιδευτικά περιοδικά
(1)
εκπαιδευτικά σενάρια
(1)
Εκπαιδευτικά σενάρια STEM
(1)
εκπαιδευτικές ανάγκες
(1)
εκπαιδευτικές δραστηριότητες
(1)
εκπαιδευτικές εφαρμογές
(1)
εκπαιδευτική εφαρμογή
(1)
Εκπαιδευτική πολιτική
(1)
εκπαιδευτική ρομποτική
(1)
Εκπαιδευτική Τεχνολογία
(3)
Εκπαιδευτική Τηλεόραση, μέσα ροής, βίντεο κατ΄απαίτηση, αλληλεπίδραση, ενεργητική μάθηση υποστηριζόμενη από βίντεο, εκπαιδευτικό σενάριο
(1)
εκπαιδευτικοί προσχολικής ηλικίας
(1)
εκπαιδευτικό κοινωνικό δίκτυο
(1)
Εκπαιδευτικό σενάριo
(1)
εκπαιδευτικό σενάριο
(2)
Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός
(1)
εκπαιδευτικό υλικό
(1)
έλεγχος οχήματος
(1)
Ελληνικές Επιστημονικές Εταιρίες/Ενώσεις
(1)
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
(1)
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Ομαδικές Συμβουλευτικές Συναντήσεις, υποστήριξη, ‘πρόσωπο με πρόσωπο’ επικοινωνία.
(1)
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, καινοτομία, προβληματισμοί
(1)
Εμπειρία Χρήστη
(1)
εναλλακτικές πηγές ενέργειας
(1)
εναλλακτική προσέγγιση στην αξιολόγηση
(1)
ενέργεια
(1)
ενήλικος φοιτητής, κίνητρα συμμετοχής, παράγοντας παρακίνησης, επαγγελματική ανέλιξη
(1)
Έντυπο διδακτικό υλικό, Εναλλακτικό Διδακτικό Υλικό, εκπαιδευτικό CD-ROM, γραμματειακές και αρχαιολογικές μαρτυρίες, εικονογραφικό υλικό, οπτικό εργαλείο, υπερκείμενο σε οθόνη (hypertext)
(1)
εξΑΕ, αυτο-ρυθμιζόμενη μάθηση, μαθησιακή λειτουργία, ακαδημαϊκή επίτευξη
(1)
Εξ αποστάσεως ανάπτυξη
(2)
ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
(2)
εξ αποστάσεως εκπαίδευση
(6)
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, e-learning
(1)
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, e-learning, έρευνα στην Ελλάδα
(1)
εξ αποστάσεως εκπαίδευση, αυτονομία στη μάθηση, ρόλος καθηγητή – συμβούλου, διδασκόμενοι, αλληλεπίδραση, υποστήριξη
(1)
εξ αποστάσεως εκπαίδευση, έμφυλα κοινωνικά χαρακτηριστικά, ανάγκες – προσδοκίες, οφέλη
(1)
εξ αποστάσεως εκπαίδευση, επικοινωνία, καθηγητής-σύμβουλος, νέες τεχνολογίες
(1)
εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, Ηλεκτρονική Μάθηση, Τηλεδιάσκεψη
(1)
εξ αποστάσεως μάθηση
(1)
εξ αποστάσεως πανεπιστημιακή εκπαίδευση, διασφάλιση και διαρκής βελτίωση της ποιότητας
(1)
Εξ αποστάσεως πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(1)
εξ αποστάσεως συμπληρωματική εκπαίδευση
(1)
Εξ αποστάσεως συνεργατική μάθηση
(1)
εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση
(1)
εξατομικευμένη μάθηση, εξατομίκευση, ανεξαρτησία, αυτομάθηση, ενεργητική μάθηση, αυτόνομη μάθηση, τηλεδιάσκεψη, νέες τεχνολογίες
(1)
εξειδικευμένος λόγος
(1)
εξοπλισμός
(1)
έξυπνες φορητές συσκευές
(2)
επαγγελματική ανάπτυξη
(2)
Επαγγελματική ανάπτυξη, επαγγελσματική ικανοποίηση, εξ αποστάσεως εκπαίδευση (εξΑΕ)
(1)
ΕΠΑΛ
(1)
επαυξημένη πραγματικότητα
(1)
επαυξημένη πραγματικότητα (AR)
(1)
Επιβλέπων Καθηγητής, Διπλωματική Εργασία, εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ενθάρρυνση, επικοινωνία, συμβουλευτική
(1)
επικοινωνία
(1)
επικοινωνία.
(1)
επιμόρφωση
(3)
επιμόρφωση εκπαιδευτικών
(1)
Επιμορφωτικές ανάγκες, Έλληνες εκπαιδευτικοί του εξωτερικού, εξ αποστάσεως εκπαίδευση
(1)
Επιστήμες της Αγωγής
(1)
επιστημονική / εκπαιδευτική μεθοδολογία με διερεύνηση
(1)
Επιστημονικό περιοδικό, εκπαιδευτική τεχνολογία, εκπαιδευτικός πολιτισμός, πρόσβαση, επιστημολογική ταυτότητα
(1)
επιστημονικότητα
(1)
εργαλεία συγγραφή
(1)
εργαλεία σχεδιασμού ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού
(1)
Εργαστηριακό Κέντρο
(1)
έρευνα
(1)
έρευνα δράσης
(1)
ερευνήτρια/ητής
(1)
Έρπουσα ροή, ημιδιαχωρισμός, αξονοσυμμετρική ροή
(1)
εσωτερική αξιολόγηση
(1)
ευρωπαϊκά προγράμματα
(1)
Ευχρηστία
(1)
εφαρμογή AR σε σχολικό βιβλίο Φυσικής--Augmented Reality (AR)
(1)
ηθική εκπαίδευση
(1)
ηλεκτρονικά εκπαιδευτικά παιχνίδια, μαθηματικά, μαθητές δημοτικού, Kodu
(1)
ηλεκτρονικά περιβάλλοντα, καταστασιακή (situiert) μάθηση
(1)
Ηλεκτρονική Λεξικογραφία
(1)
ηλεκτρονική μάθηση
(2)
ηλεκτρονική συνέντευξη
(1)
Ηλεκτρονικό Βιβλίο
(1)
ηλεκτρονικό λεξικό
(1)
Ηλεκτρονικός Αναγνώστης
(1)
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
(1)
θερμοκρασία
(1)
θερμότητα
(1)
Θετικές Επιστήμες
(2)
Θεωρία απόκρισης ερωτήματος (IRT)
(1)
Θεωρία για την ύλη
(1)
Θεωρία της Διττής Κωδικοποίησης
(1)
Θεωρία του Γνωστικού Φορτίου
(1)
Θεωρία του Σχήματος
(1)
Θεωρία του Χάους και εξ αποστάσεως εκπαίδευση
(1)
ικανοποίηση
(1)
ικανοποίηση από τις σπουδές
(1)
ικανοποίηση φοιτητών
(2)
ΙοΤ
(2)
Ιστορία
(1)
Καθηγητής-σύμβουλος
(1)
καθηγητής-σύμβουλος, πιλοτική επιμόρφωση, ανάπτυξη προσωπικού, αξιολόγηση επιμόρφωσης, ‘mentoring’, ‘peer learning’
(1)
Καθηγητής - Σύμβουλος (ΚΣ)
(1)
καινοτόμες δράσεις
(1)
καλές πρακτικές
(1)
Καρκινικός όγκος, μαθηματική μοντελοποίηση, cancer, avascular tumorgrowth, mathematical model, simulation of tumor growth
(1)
καταγραφή υλικών
(1)
κατηγορίες πετρωμάτων
(1)
κατ’ οίκον επιβλέπων
(1)
κατ’ οίκον εργασίεs School distance learning
(1)
κινητά τηλέφωνα
(1)
Κλασικό Μοντέλο Αφήγησης
(1)
Κοινωνία των Πολιτών
(1)
κοινωνικές δεξιότητες
(1)
Κοινωνικές δεξιότητες, ψηφιακές κοινότητες μάθησης, περιβαλλοντική εκπαίδευση
(1)
Κοινωνικός Αποκλεισμός, Κρατούμενοι, Σωφρονιστική Εκπαίδευση, Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Δια βίου Εκπαίδευση, Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, Ανοικτό Πανεπιστήμιο της Μ. Βρετανίας.
(1)
Κονεκτιβισμός
(1)
κράτηση σημειώσεων
(1)
λεξική βάση δεδομένων
(1)
Μαζική Ανοικτή & Ηλεκτρονική Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
(1)
μαθηματικά
(1)
μάθηση
(1)
μαθησιακά αντικείμενα
(1)
μαθησιακή αυτονομία
(1)
μαθητές δημοτικού
(1)
Μεθοδολογία έρευνας
(1)
μειονοτική εκπαίδευση
(1)
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(1)
μεταπτυχιακοί φοιτητές
(1)
μετασχηματίζουσα μάθηση
(1)
μη τυπική εκπαίδευση και μάθηση
(1)
μικρόκοσμος
(1)
μικτή μάθηση
(2)
ΜΟΟC interdisciplinarity
(1)
Μορφολογική Ανάλυση
(1)
μουσειακή αγωγή
(1)
Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
(1)
νεοεισερχόμενοι εκπαιδευτικοί
(1)
Νευροεπιστήμη
(1)
νηπιακή ηλικία
(1)
ομαδικές συμβουλευτικές συναντήσεις
(1)
οπτική αντίληψη
(1)
οπτικοακουστικά μέσα
(1)
Οπτικοακουστική μάθηση
(1)
οπτικοποίηση
(1)
οπτικός προγραμματισμός με πλακίδια
(1)
Οπτικός Σχεδιασμός
(1)
οργανωσιακή αλλαγή
(1)
Παιδαγωγικές θεωρίες Μάθησης
(1)
παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ
(1)
παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας
(1)
πανεπιστημιακή εκπαίδευση
(1)
παρακίνηση για μάθηση, παραδοσιακή εκπαίδευση, εξ αποστάσεως εκπαίδευση
(1)
παρανοήσεις
(1)
περιβαλλοντική εκπαίδευση
(1)
περιβαλλοντική συνείδηση
(2)
πετρολογικός κύκλος
(1)
πετρώματα
(1)
πλατφόρμα edmodo
(1)
πλατφόρμα e-lios
(1)
Πληροφοριακό σύστημα
(1)
ποιοτική μέθοδος
(1)
πολλαπλές ευφυΐες
(1)
Πολυμορφικό Εκπαιδευτικό Περιβάλλον
(1)
πολύπλοκα συστήματα
(1)
προσομοιώσεις
(1)
προστιθέμενη αξία ΤΠΕ
(2)
Προσχολική Εκπαίδευση
(1)
Προσχολική παιδαγωγική
(1)
πρότυπο μικρόκοσμου
(1)
πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(2)
Ροή
(1)
σκάκι
(1)
στάσεις εκπαιδευτικών
(1)
Στατιστικό μοντέλο Rasch
(1)
σύγχρονη επικοινωνία
(1)
συμπεριφορά, χορός, μεταπτυχιακά, εξ αποστάσεως μάθηση
(1)
Συμπληρωματική εξΑΕ-Ενισχυτική διδασκαλία Μαθηματικών- πλατφόραμα η-τάξη- παιχνιδοκεντρική διδασκαλία-Στάσεις απέναντι στα Μαθηματικά
(1)
συμπληρωματική σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση
(1)
συναισθηματικές ανάγκες
(1)
Συναισθηματική νοημοσύνη, μαθησιακές δυσκολίες
(1)
συνδημιουργικότητα
(1)
Συνδυαστική Ηλεκτρονική Μάθηση, Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης, Μαζικές Ανοιχτές Διαδικτυακές Σειρές μαθημάτων , Ανοιχτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι
(1)
συνέντευξη
(1)
συνέντευξη, Don Olcott Jr.
(1)
Συνεργατική διερεύνηση και οικοδόμησή της γνώσης
(1)
Συνεργατική Εκπαίδευση
(1)
συνεργατική μάθηση
(1)
Συνολικό Τεύχος
(1)
Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης (ΣΔΜ)
(1)
Σύστημα Διαχείρισης Μαθησιακών δραστηριοτήτων LAMS
(1)
σχολικά εγχειρίδια
(1)
σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση
(2)
Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης χρησιμοποιούνται συχνά για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Η παρούσα έρευνα εξετάζει με ποιους τρόπους η συμμετοχή των φοιτητών σε Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης επηρεάζει την άτυπη συνεργατική μάθηση στην Τριτοβάθμια Ανοικτή και εξ Αποστά
(1)
Τεχνητά νευρωνικά δίκτυα, εγκέφαλος, προσομοίωση
(1)
τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση
(1)
Τεχνολογίες
(1)
Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας
(2)
Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ)
(1)
Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας
(1)
τεχνολογικοί παράγοντες
(1)
Τηλεδιάσκεψη
(4)
Τηλε-κοινότητα διερεύνησης
(1)
Τηλεκπαίδευση
(1)
τηλε-μάθηση
(1)
ΤΠΕ
(4)
ΤΠΕ, Μεταγνωστική δεξιότητα, Μαθησιακές Δυσκολίες, Κλάσματα
(1)
ΤΠΕ και Εκπαίδευση
(1)
ΤΠΕ στην εκπαίδευση
(2)
ΤΠΕ στην εκπαίδευση, συμπεριφορισμός, εποικοδομισμός, κοινωνιοπολιτισμική θεωρία, κριτικοχειραφετική θεωρία
(1)
τριτοβάθμια εκπαίδευση
(1)
Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Εκπαίδευση εκπαιδευτικών, Διδακτική μεθοδολογία
(1)
τυπικές/ μη τυπικές μορφές ανατροφοδότησης
(1)
υβριδικά MOOCs
(1)
υβριδικό μοντέλο επιμόρφωσης
(1)
υδατικά οικοσυστήματα
(1)
Υποδοχή και υποστήριξη νεοεισερχομένων εκπαιδευτικών
(1)
υποκείμενο
(1)
Υπολογιστές
(1)
Υπολογιστική Γλωσσολογία
(1)
υποστήριξη φοιτητών
(1)
φορητή τεχνολογία
(1)
Φυσικές Επιστήμες
(2)
Φυσική
(1)
Φυσική Αγωγή
(1)
φυτά
(1)
Φωτόδεντρο
(2)
χαρακτηριστικά και ρόλος Καθηγητών – Συμβούλων
(1)
ψηφιακά διδακτικά σενάρια
(2)
ψηφιακά εργαλεία
(1)
ψηφιακά μαθησιακά αντικείμενα
(1)
ψηφιακά σενάρια
(1)
Ψηφιακές βιβλιοθήκες
(1)
ψηφιακές κοινότητες μάθησης,
(1)
ψηφιακή πλατφόρμα «Αίσωπος»
(1)
Ψηφιακό Βιβλίο
(1)
ψηφιακό διδακτικό σενάριο
(1)
ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό
(1)
ψηφιακός γραμματισμός
(1)
ψηφιακό σενάριο
(3)
Ώρα και ημερομηνία, Αγγλική γραμματική, Διαδίκτυο
(1)
Σχετικότητα με κριτήρια
Άυξουσα χρονολογία
Φθίνουσα χρονολογία
1 - 30 από 208 αποτελέσματα
«ΟΔΥΣΣΕΑΣ 2000-2015»: Σχολική Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση με την χρήση των ΤΠΕ στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Μια αποτίμηση της ερευνητικής συνεισφοράς “ODYSEYS 2000-2015”: Complementary school distance education using ICT: evaluation of the research contribution
Δημιουργός:
Αναστασιάδης, Παναγιώτης
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
Συνεργατική διερεύνηση και οικοδόμησή της γνώσης, Web 2.0, Collaborative and discovery learning, WEB 2.0, Τηλεδιάσκεψη, παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ, κοινωνικές δεξιότητες, pedagogical exploitation of ICT, videoconferencing, social skills
Περιοδικό :
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
Συλλογή:
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Δημιουργός:
Βλαχοπάνου, Πηγή, Papadakis, Spyridon
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2020
Θέμα:
Ανοικτή και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης χρησιμοποιούνται συχνά για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Η παρούσα έρευνα εξετάζει με ποιους τρόπους η συμμετοχή των φοιτητών σε Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης επηρεάζει την άτυπη συνεργατική μάθηση στην Τριτοβάθμια Ανοικτή και εξ Αποστά
Περιοδικό :
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
Συλλογή:
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Οι νέες τεχνολογίες ως εργαλείο ενίσχυσης των πολλαπλών ευφυϊών New technologies are a tool to strengthen multiple intelligences
Δημιουργός:
Πολύδωρος, Γεώργιος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
ανοικτή & εξ αποστάσεως εκπαίδευση, teaching practice, πολλαπλές ευφυΐες, διδασκαλία, multiple intelligences, open & distance learning
Περιοδικό :
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
Συλλογή:
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Editorial
Δημιουργός:
Λιοναράκης, Αντώνης
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Σημείωμα εκδότη, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, ανοικτή εκπαίδευση, εκπαίδευση
Περιοδικό :
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
Συλλογή:
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η συμβολή του eportfolio ως μέσο αξιολόγησης του εκπαιδευομένου στην τριτοβάθμια εξ αποστάσεως εκπαίδευση The contribution of eportfolio in the evaluation of distance students in tertiary institutions
Δημιουργός:
Νικολακάκη, Ελπινίκη
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
αξιολόγηση εξ αποστάσεως σπουδαστών, alternative approach to assessment, reflection, Αξιολόγηση με eportfolio, αναστοχασμός, Εportfolio assessment, assessment of long distance learners, εναλλακτική προσέγγιση στην αξιολόγηση
Περιοδικό :
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
Συλλογή:
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Συγκριτική Μελέτη Ευρημάτων Μελετών Περίπτωσης σχετικά με την Επαγγελματική Ανάπτυξη του Καθηγητή-Συμβούλου στην εξ Αποστάσεως Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση Case studies on Tutor-Counselor’s Staff Development in Higher Education: A Comparative Study
Δημιουργός:
Λιοναράκης, Αντώνης, Παπαδημητρίου, Σοφία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
staff development, επιμόρφωση, Καθηγητής-σύμβουλος, εξ αποστάσεως εκπαίδευση, training, επαγγελματική ανάπτυξη, Tutor-counselor, distance learning
Περιοδικό :
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
Συλλογή:
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η ιστοσελίδα codeacademy ως εργαλείο για την εκμάθηση προγραμματισμού Codeacademy web page as a tool to support the learning of a programming language
Δημιουργός:
Θεοφανέλλης, Τιμολέων
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
Διαδικτυακές εφαρμογές, MOOC, code academy, γλώσσα προγραμματισμού
Περιοδικό :
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
Συλλογή:
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Συμπληρωματική σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση με χρήση μαθησιακών αντικειμένων από το Πανελλήνιο Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων – Φωτόδεντρο Complementary school distance education using learning objects from the Greek National Learning Object Repository – Photodentro LOR
Δημιουργός:
Σκουλαρίδου, Ελευθερία, Μαυροειδής, Ηλίας
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
Φωτόδεντρο, μαθησιακά αντικείμενα, ικανοποίηση, ακαδημαϊκή επίδοση, συμπληρωματική σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Περιοδικό :
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
Συλλογή:
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Παραγωγή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού με χρήση Επαυξημένης Πραγματικότητας για τη διδασκαλία της ενότητας «Αναπαράσταση της πληροφορίας στον υπολογιστή» στο Γυμνάσιο Production and Evaluation of Educational Material Using Augmented Reality for Teaching the Module of “Representation of the Information on Computers” in Junior High School
Δημιουργός:
Σοφός, Αλιβίζος, Γιασιράνης, Στέφανος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
Computers, Υπολογιστές, Επαυξημένη πραγματικότητα, Web, Augmented Reality, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Secondary Education, Ροή, Flow
Περιοδικό :
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
Συλλογή:
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Instructional Design of the WaW e-courses
Δημιουργός:
Hartofylaka, Antonia-Maria (Tonia), Niari, Maria
Συντελεστής:
Erasmus+ KA2
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
instructional design, ADDIE model, WaW project
Περιοδικό :
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
Συλλογή:
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η συμβολή του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην επικοινωνία και συνεργασία φοιτητών και Καθηγητή Συμβούλου στην Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση The contribution of e-mail to the communication and collaboration of students and Tutor in Open and Distance Education
Δημιουργός:
Καλογιαννάκης, Μιχαήλ, Μέγγου, Μαρία-Ελένη
Συντελεστής:
-
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
Καθηγητής - Σύμβουλος (ΚΣ), Tutor, Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), Ανοικτή και εξ αποστάσεως Εκπαίδευση (ΑεξΑΕ), Information and Communication Technologies (ICT), e-mail, Επικοινωνία, Open and Distance Education (ODE), Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο, Communication
Περιοδικό :
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
Συλλογή:
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Peer Support during Student Teachers’ Practicum: A Case Study using a Web 2.0 Community on the Cloud
Δημιουργός:
Σοφός, Αλιβίζος, Κώστας, Απόστολος Αθανάσιος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
Teachers’ Practicum, Web 2.0, Cloud Computing
Περιοδικό :
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
Συλλογή:
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο πλαίσιο της μη τυπικής εκπαίδευσης και μάθησης: Διερεύνηση των απόψεων και στάσεων εκπαιδευομένων που συμμετείχαν σε προγράμματα επιμόρφωσης/κατάρτισης εξ αποστάσεως/μικτής εκπαίδευσης του Ινστιτούτου Εργασίας της ΓΣΕΕ Distance learning in the context of non-formal education and learning: Investigation of learner’s views and attitudes who participated in training distance/blended learning programmes of the Labour Institute of GSEE
Δημιουργός:
Οικονόμου, Χριστίνα Βασιλείου
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
εκπαίδευση ενηλίκων, Open distance learning, Ανοικτή εξ αποστάσεως μάθηση, e-learning, blended learning, μικτή μάθηση, lifelong education, ηλεκτρονική μάθηση, μη τυπική εκπαίδευση και μάθηση, non-formal education, διά βίου εκπαίδευση και μάθηση, adults learning
Περιοδικό :
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
Συλλογή:
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια, μαθηματικά και μαθητές του δημοτικού. Αποτελέσματα από πιλοτικό πρόγραμμα Digital educational games, mathematics, and primary school students. Results of a pilot project
Δημιουργός:
Φωκίδης, Εμμανουήλ, Παχίδης, Γεώργιος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
digital educational games, Kodu, mathematics, primary school students, ηλεκτρονικά εκπαιδευτικά παιχνίδια, μαθηματικά, μαθητές δημοτικού, Kodu
Περιοδικό :
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
Συλλογή:
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ως εργαλεία επικοινωνίας στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Η οπτική των φοιτητών του ΕΑΠ Social Networking Sites as communication tools in Distance Learning: Hellenic Open University students’ point of view
Δημιουργός:
Τίγκας, Ιωάννης
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
συνεργατική μάθηση, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Περιοδικό :
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
Συλλογή:
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Διερεύνηση συμπληρωματικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στο πλαίσιο ενισχυτικής διδασκαλίας μαθηματικών με την αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού Investigate additional distance education in remedial teaching mathematics through the use of educational software
Δημιουργός:
Μανούσου, Ευαγγελία, Τσιάτσος, Θρασύβουλος, Λιοναράκης, Αντώνης, Παπαφιλίππου, Νικόλαος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
Συμπληρωματική εξΑΕ-Ενισχυτική διδασκαλία Μαθηματικών- πλατφόραμα η-τάξη- παιχνιδοκεντρική διδασκαλία-Στάσεις απέναντι στα Μαθηματικά, Additional DE- remedial teaching mathematics-e-class-game teaching-attitudes towards mathematics
Περιοδικό :
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
Συλλογή:
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η ένταξη προγραμμάτων e-tutoring στην ελληνική σχολική εκπαίδευση. Το Pierce e-tutoring online program. Αποτίμηση της λειτουργίας του E-tutoring programs' integration in Greek School Education. Pierce e-tutoring online program. An Appraisal of Its Operation
Δημιουργός:
Δουκάκης, Σπυρίδων, Μιχαλοπούλου, Γεωργία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
E-tutoring, Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Περιοδικό :
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
Συλλογή:
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Editorial
Δημιουργός:
Μανούσου, Ευαγγελία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Σημείωμα εκδότη, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Περιοδικό :
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
Συλλογή:
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Αξιοποίηση του συστήματος διαχείρισης μάθησης LAMS για την εφαρμογή συνεργατικών δραστηριοτήτων Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας. Exploitation of the LAMS Learning Management System for co-operative Differentiated Teaching activities
Δημιουργός:
Κονταξή, Ιωάννα, Ρώσσιου, Ελένη
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2018
Θέμα:
Secondary Vocational Education, Δευτεροβάθμια Επαγγελματική Εκπαίδευση, Εκπαίδευση, Differentiated Instruction, Blended Learning, Collaborative Learning, Συνεργατική μάθηση, Education, EPAL, Σύστημα Διαχείρισης Μαθησιακών δραστηριοτήτων LAMS, Learning Activity Management System LAMS, ΕΠΑΛ, Μικτή μάθηση, Διαφοροποιημένη Διδασκαλία
Περιοδικό :
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
Συλλογή:
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Εξ αποστάσεως επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών και χρήση του παραγόμενου εκπαιδευτικού υλικού στη σχολική εκπαίδευση Distance professional development of school teachers and usage of the produced training material in school education
Δημιουργός:
Τζοβλά, Ειρήνη
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
Distance professional development, value added by ICT, educational scenario, Α΄ Τάξη Δημοτικού, Εξ αποστάσεως ανάπτυξη, προστιθέμενη αξία ΤΠΕ, Α Grade of Elementary School, εκπαιδευτικό σενάριο
Περιοδικό :
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
Συλλογή:
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Σχολική εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση: μια μελέτη περίπτωσης με τη μέθοδο της Ανεστραμμένης Τάξης για τα Μαθηματικά της Ε' Δημοτικού K-12 Distance Education: a Case Study with the method of Flipped Classroom for Mathematics in 5th Class
Δημιουργός:
Παπαδάκης, Σπυρίδων, Κουτσούμπα, Μαρία, Μακροδήμος, Νικόλας
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
ανεστραμμένη τάξη, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, μαθηματικά, Ε Δημοτικού
Περιοδικό :
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
Συλλογή:
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Student Admission Data Analytics for Open and Distance Education in Greece
Δημιουργός:
Kagklis, Vasileios, Verykios, Vassilios S., Marketos, Gerasimos, Lionarakis, Antonis, Panagiotakopoulos, Ghristos T., Stavropoulos, Elias C.
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
data analytics, registration applications, distance education, admission demographics
Περιοδικό :
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Γλώσσα:
Αγγλική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
Συλλογή:
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
«Ανατροφοδότηση εργασιών σε προγράμματα εκπαίδευσης από απόσταση». Απόψεις φοιτητών ελληνικών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων.
Δημιουργός:
Λιγνός, Ιωάννης, Μπαρκονίκου, Ευθυμία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2017
Θέμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων, επικοινωνία., Εκπαίδευση από απόσταση, μαθησιακή αυτονομία, τυπικές/ μη τυπικές μορφές ανατροφοδότησης, εκπαίδευση από απόσταση
Περιοδικό :
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
Συλλογή:
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Συνέντευξη με τον καθηγητή Mark Brown Interview with Mark Brown
Δημιουργός:
Ιωακειμίδου, Βασιλική (Σύλβη)
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
teachers support, teaching enhancement, supporting teachers
Περιοδικό :
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
Συλλογή:
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Προδιαγραφές σχεδιασμού προγράμματος επαγγελματικής ανάπτυξης από απόσταση για τους εκπαιδευτικούς των μειονοτικών σχολείων στη Θράκη Program planning specifications of professional development from distance for minority school teachers in Thrace
Δημιουργός:
Μανούσου, Ευαγγελία, Αναστασιάδης, Θεοδόσης
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
επιμόρφωση, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, υβριδικό μοντέλο επιμόρφωσης, επαγγελματική ανάπτυξη, μειονοτική εκπαίδευση
Περιοδικό :
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
Συλλογή:
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η διδακτική αξιοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού της Ιστορίας και οι σχολικές εξετάσεις Teaching exploitation of History educational material and school exams
Δημιουργός:
Θώδης, Γεώργιος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
educational material, exams, School History
Περιοδικό :
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
Συλλογή:
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η παιδαγωγική αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στη διδασκαλία και τη μάθηση της Ιστορίας The pedagogical use of Information and Communication Technologies for history teaching and learning
Δημιουργός:
Τσορτανίδου, Ξανθίππη
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
μάθηση, Τεχνολογίες, Ιστορία, διδασκαλία, teaching, learning, History, Technologies
Περιοδικό :
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
Συλλογή:
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Η συμπληρωματική εξ αποστάσεως εκπαίδευση στη νηπιακή ηλικία μέσα από το παράδειγμα μιας έρευνας δράσης στη μουσειακή αγωγή Supplementary Distance Learning for Infants: an Action Research based on Museum Education
Δημιουργός:
Μουζάκης, Χαράλαμπος, Βέργου, M., Κουτσούμπα, Μαρία
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
μουσειακή αγωγή, νηπιακή ηλικία, εξ αποστάσεως συμπληρωματική εκπαίδευση
Περιοδικό :
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
Συλλογή:
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Social Media in Greek K-12 education: A research model that explores teachers’ behavioral intention
Δημιουργός:
Zaharias, Panagiotis, Georgakainas, Babis
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
Education 2.0, teachers’ behavioral intention., Social media, digital natives
Περιοδικό :
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
Συλλογή:
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
Το Animation στην εκπαίδευση: Η περίπτωση ενός σχολικού βιωματικού εργαστηρίου για την δημιουργία από τους μαθητές ενός επίκαιρου κοινωνικού μηνύματος Contribution of animation to educational process: The case of an animation workshop in Ionidios secondary school of Piraeus
Δημιουργός:
Γκούσιος, Χαράλαμπος, Σιάκας, Σπύρος
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου:
Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
ΕΚΤ xρονολογία :
2016
Θέμα:
Γαλλική Ορολογία, Μορφολογική Ανάλυση, Animation, Άτυπες Μορφές Εκπαίδευσης, Κλασικό Μοντέλο Αφήγησης
Περιοδικό :
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Γλώσσα:
Ελληνική γλώσσα
Φορέας:
Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
Συλλογή:
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία |
ΕΚΤ e
Journals
RDF
×
×
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το
OpenArchives
.gr
.
Πάρτε μέρος στη σύντομη έρευνα!