Συνέντευξη με την καθηγήτρια Diana Laurillard

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Συνέντευξη με την καθηγήτρια Diana Laurillard (EL)
Interview with Diana Laurillard (EN)

Ιωακειμίδου, Βασιλική (Σύλβη)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2016-06-09


Diana Laurillard is Professor of Learning with Digital Technologies at the London Knowledge Lab, UCL Institute of Education, leading externally-funded research projects on: a) developing a learning design support environment for teachers, and b) developing software interventions for learners with low numeracy and dyscalculia.The interview was taken during the International Symposium “The Future Is Now: Open & Distance Universities in Europe” on the 5-6 November, 2015 in Athens by Vasiliki (Sylvie) Ioakimidou, a Ph.D. candidate at the Hellenic Open University. (EL)
Diana Laurillard is Professor of Learning with Digital Technologies at the London Knowledge Lab, UCL Institute of Education, leading externally-funded research projects on: a) developing a learning design support environment for teachers, and b) developing software interventions for learners with low numeracy and dyscalculia.The interview was taken during the International Symposium “The Future Is Now: Open & Distance Universities in Europe” on the 5-6 November, 2015 in Athens by Vasiliki (Sylvie) Ioakimidou, a Ph.D. candidate at the Hellenic Open University. (EN)

e-learning (EL)
digital natives (EL)
digital technology (EL)
university teaching (EL)

Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία

Ελληνική γλώσσα

Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)

1791-9312
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία; Τόμ. 12 Αρ. 1 (2016); 127-135 (EL)
Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; Vol. 12 No. 1 (2016); 127-135 (EN)

Copyright (c) 2020 Βασιλική (Σύλβη) Ιωακειμίδου (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.