Αποτίμηση γραπτής ανατροφοδότησης εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων: η «φωνή» φοιτητών/τριών του ΕΑΠ

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2020 (EL)

Αποτίμηση γραπτής ανατροφοδότησης εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων: η «φωνή» φοιτητών/τριών του ΕΑΠ (EL)

Χατζηνικήτα, Βασιλεία
Βορβυλάς, Γεώργιος

Η βιβλιογραφία έχει καταδείξει τις θετικές επιπτώσεις της ποιοτικής γραπτής ανατροφοδότησης γραπτών εργασιών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση όπως επίσης και ορισμένα χαρακτηριστικά συστατικά στοιχεία – αρχές – πρακτικές ποιότητας με τα οποία φαίνεται να συνδέεται η αποτελεσματική ανατροφοδότηση γραπτών εργασιών. Στόχος της συγκεκριμένης έρευνας ήταν η καταγραφή απόψεων φοιτητών Προγραμμάτων Σπουδών με εξαμηνιαίες Θεματικές Ενότητες του ΕΑΠ, κατά το πρώτο εξάμηνο λειτουργίας τους (2016-17), για την ποιότητα της γραπτής ανατροφοδότησης που ελάμβαναν από τον Καθηγητή-Σύμβουλο στις εκπαιδευτικές δραστηριότητες που εκπονούσαν. Για τις ανάγκες τις έρευνας αντλήθηκαν οι απαντήσεις σε ερωτήσεις ελεύθερου κειμένου 646 φοιτητών από το ερωτηματολόγιο αξιολόγησης της Μονάδας Εσωτερικής Αξιολόγησης και Επιμόρφωσης (ΜΕΑΕ) του ΕΑΠ. Από την ανάλυση των απαντήσεων των φοιτητών προέκυψε ότι τα θέματα στα οποία εστιάζουν αφορούν σε ζητήματα συναφή κυρίως με το «Περιεχόμενο σχολίων γραπτής ανατροφοδότησης εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων» ενώ τα θέματα «Βαθμολόγηση – βαθμολογία εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων» και «Χρόνος αποστολής των σχολίων ανατροφοδότησης εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων» τυγχάνουν περιορισμένου ενδιαφέροντος από την πλευρά τους. Επιπλέον, αναδείχθηκαν ως πλέον δημοφιλή χαρακτηριστικά ποιότητας της γραπτής ανατροφοδότησης, η «Συμβολή στη μάθηση», η «Κατάλληλη και σαφής ανατροφοδότηση», η «Ενθάρρυνση-εμψύχωση στην ανατροφοδότηση» και η «Αναλυτική ανατροφοδότηση». (EL)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

εσωτερική αξιολόγηση (EL)
εκπαιδευτικές δραστηριότητες (EL)
γραπτή ανατροφοδότηση (EL)
ΕΑΠ (EL)
μεταπτυχιακοί φοιτητές (EL)


Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία

Ελληνική γλώσσα

2020-01-17


Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)

1791-9312
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία; Τόμ. 15 Αρ. 2 (2019); 78-94 (EL)
Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; Vol. 15 No. 2 (2019); 78-94 (EN)

Copyright (c) 2020 Βασιλεία Χατζηνικήτα, Γεώργιος Βορβυλάς (EN)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.