• Αναζήτηση
  • Πλοήγηση
    • ΕΚΤ τύποι τεκμηρίων
    • Φορείς
    • Συλλογές
  • Διαλειτουργικότητα
  • Σχετικά
    • Το έργο
    • Οδηγίες για αναζήτηση & πλοήγηση
  • Για φορείς
    • Ένταξη συλλογών
    • Προδιαγραφές ένταξης
    • Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
  • Επικοινωνία
  • ΕΛ • EN
Καθαρισμός Βοήθεια
 

Φίλτρα αποτελεσμάτων

Καθαρισμός
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου
Χρονολογία
Γλώσσα
Φορέας / συλλογή
Επιμέρους συλλογή
Περιοδικό
Τύπος τεκμηρίου
Θέμα

1  -  30   από   155   αποτελέσματα
     
    «ΟΔΥΣΣΕΑΣ 2000-2015»: Σχολική Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση με την χρήση των ΤΠΕ στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Μια αποτίμηση της ερευνητικής συνεισφοράς “ODYSEYS 2000-2015”: Complementary school distance education using ICT: evaluation of the research contribution
    Δημιουργός: Αναστασιάδης, Παναγιώτης
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2017
    Θέμα: Συνεργατική διερεύνηση και οικοδόμησή της γνώσης, Web 2.0, Collaborative and discovery learning, WEB 2.0, Τηλεδιάσκεψη, παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ, κοινωνικές δεξιότητες, pedagogical exploitation of ICT, videoconferencing, social skills
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
    Δημιουργός: Βλαχοπάνου, Πηγή, Papadakis, Spyridon
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2020
    Θέμα: Ανοικτή και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης χρησιμοποιούνται συχνά για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Η παρούσα έρευνα εξετάζει με ποιους τρόπους η συμμετοχή των φοιτητών σε Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης επηρεάζει την άτυπη συνεργατική μάθηση στην Τριτοβάθμια Ανοικτή και εξ Αποστά
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Η συμβολή του eportfolio ως μέσο αξιολόγησης του εκπαιδευομένου στην τριτοβάθμια εξ αποστάσεως εκπαίδευση The contribution of eportfolio in the evaluation of distance students in tertiary institutions
    Δημιουργός: Νικολακάκη, Ελπινίκη
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2016
    Θέμα: αξιολόγηση εξ αποστάσεως σπουδαστών, alternative approach to assessment, reflection, Αξιολόγηση με eportfolio, αναστοχασμός, Εportfolio assessment, assessment of long distance learners, εναλλακτική προσέγγιση στην αξιολόγηση
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Συγκριτική Μελέτη Ευρημάτων Μελετών Περίπτωσης σχετικά με την Επαγγελματική Ανάπτυξη του Καθηγητή-Συμβούλου στην εξ Αποστάσεως Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση Case studies on Tutor-Counselor’s Staff Development in Higher Education: A Comparative Study
    Δημιουργός: Λιοναράκης, Αντώνης, Παπαδημητρίου, Σοφία
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2016
    Θέμα: staff development, επιμόρφωση, Καθηγητής-σύμβουλος, εξ αποστάσεως εκπαίδευση, training, επαγγελματική ανάπτυξη, Tutor-counselor, distance learning
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Συμπληρωματική σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση με χρήση μαθησιακών αντικειμένων από το Πανελλήνιο Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων – Φωτόδεντρο Complementary school distance education using learning objects from the Greek National Learning Object Repository – Photodentro LOR
    Δημιουργός: Σκουλαρίδου, Ελευθερία, Μαυροειδής, Ηλίας
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2016
    Θέμα: Φωτόδεντρο, μαθησιακά αντικείμενα, ικανοποίηση, ακαδημαϊκή επίδοση, συμπληρωματική σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Παραγωγή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού με χρήση Επαυξημένης Πραγματικότητας για τη διδασκαλία της ενότητας «Αναπαράσταση της πληροφορίας στον υπολογιστή» στο Γυμνάσιο Production and Evaluation of Educational Material Using Augmented Reality for Teaching the Module of “Representation of the Information on Computers” in Junior High School
    Δημιουργός: Σοφός, Αλιβίζος, Γιασιράνης, Στέφανος
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2016
    Θέμα: Computers, Υπολογιστές, Επαυξημένη πραγματικότητα, Web, Augmented Reality, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Secondary Education, Ροή, Flow
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Η συμβολή του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην επικοινωνία και συνεργασία φοιτητών και Καθηγητή Συμβούλου στην Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση The contribution of e-mail to the communication and collaboration of students and Tutor in Open and Distance Education
    Δημιουργός: Καλογιαννάκης, Μιχαήλ, Μέγγου, Μαρία-Ελένη
    Συντελεστής: -
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: Καθηγητής - Σύμβουλος (ΚΣ), Tutor, Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), Ανοικτή και εξ αποστάσεως Εκπαίδευση (ΑεξΑΕ), Information and Communication Technologies (ICT), e-mail, Επικοινωνία, Open and Distance Education (ODE), Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο, Communication
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Peer Support during Student Teachers’ Practicum: A Case Study using a Web 2.0 Community on the Cloud
    Δημιουργός: Σοφός, Αλιβίζος, Κώστας, Απόστολος Αθανάσιος
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2017
    Θέμα: Teachers’ Practicum, Web 2.0, Cloud Computing
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο πλαίσιο της μη τυπικής εκπαίδευσης και μάθησης: Διερεύνηση των απόψεων και στάσεων εκπαιδευομένων που συμμετείχαν σε προγράμματα επιμόρφωσης/κατάρτισης εξ αποστάσεως/μικτής εκπαίδευσης του Ινστιτούτου Εργασίας της ΓΣΕΕ Distance learning in the context of non-formal education and learning: Investigation of learner’s views and attitudes who participated in training distance/blended learning programmes of the Labour Institute of GSEE
    Δημιουργός: Οικονόμου, Χριστίνα Βασιλείου
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2017
    Θέμα: εκπαίδευση ενηλίκων, Open distance learning, Ανοικτή εξ αποστάσεως μάθηση, e-learning, blended learning, μικτή μάθηση, lifelong education, ηλεκτρονική μάθηση, μη τυπική εκπαίδευση και μάθηση, non-formal education, διά βίου εκπαίδευση και μάθηση, adults learning
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια, μαθηματικά και μαθητές του δημοτικού. Αποτελέσματα από πιλοτικό πρόγραμμα Digital educational games, mathematics, and primary school students. Results of a pilot project
    Δημιουργός: Φωκίδης, Εμμανουήλ, Παχίδης, Γεώργιος
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2017
    Θέμα: digital educational games, Kodu, mathematics, primary school students, ηλεκτρονικά εκπαιδευτικά παιχνίδια, μαθηματικά, μαθητές δημοτικού, Kodu
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Διερεύνηση συμπληρωματικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στο πλαίσιο ενισχυτικής διδασκαλίας μαθηματικών με την αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού Investigate additional distance education in remedial teaching mathematics through the use of educational software
    Δημιουργός: Μανούσου, Ευαγγελία, Τσιάτσος, Θρασύβουλος, Λιοναράκης, Αντώνης, Παπαφιλίππου, Νικόλαος
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2016
    Θέμα: Συμπληρωματική εξΑΕ-Ενισχυτική διδασκαλία Μαθηματικών- πλατφόραμα η-τάξη- παιχνιδοκεντρική διδασκαλία-Στάσεις απέναντι στα Μαθηματικά, Additional DE- remedial teaching mathematics-e-class-game teaching-attitudes towards mathematics
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Η ένταξη προγραμμάτων e-tutoring στην ελληνική σχολική εκπαίδευση. Το Pierce e-tutoring online program. Αποτίμηση της λειτουργίας του E-tutoring programs' integration in Greek School Education. Pierce e-tutoring online program. An Appraisal of Its Operation
    Δημιουργός: Δουκάκης, Σπυρίδων, Μιχαλοπούλου, Γεωργία
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2016
    Θέμα: E-tutoring, Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Αξιοποίηση του συστήματος διαχείρισης μάθησης LAMS για την εφαρμογή συνεργατικών δραστηριοτήτων Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας. Exploitation of the LAMS Learning Management System for co-operative Differentiated Teaching activities
    Δημιουργός: Κονταξή, Ιωάννα, Ρώσσιου, Ελένη
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: Secondary Vocational Education, Δευτεροβάθμια Επαγγελματική Εκπαίδευση, Εκπαίδευση, Differentiated Instruction, Blended Learning, Collaborative Learning, Συνεργατική μάθηση, Education, EPAL, Σύστημα Διαχείρισης Μαθησιακών δραστηριοτήτων LAMS, Learning Activity Management System LAMS, ΕΠΑΛ, Μικτή μάθηση, Διαφοροποιημένη Διδασκαλία
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Εξ αποστάσεως επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών και χρήση του παραγόμενου εκπαιδευτικού υλικού στη σχολική εκπαίδευση Distance professional development of school teachers and usage of the produced training material in school education
    Δημιουργός: Τζοβλά, Ειρήνη
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2017
    Θέμα: Distance professional development, value added by ICT, educational scenario, Α΄ Τάξη Δημοτικού, Εξ αποστάσεως ανάπτυξη, προστιθέμενη αξία ΤΠΕ, Α Grade of Elementary School, εκπαιδευτικό σενάριο
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Σχολική εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση: μια μελέτη περίπτωσης με τη μέθοδο της Ανεστραμμένης Τάξης για τα Μαθηματικά της Ε' Δημοτικού K-12 Distance Education: a Case Study with the method of Flipped Classroom for Mathematics in 5th Class
    Δημιουργός: Παπαδάκης, Σπυρίδων, Κουτσούμπα, Μαρία, Μακροδήμος, Νικόλας
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2017
    Θέμα: ανεστραμμένη τάξη, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, μαθηματικά, Ε Δημοτικού
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Student Admission Data Analytics for Open and Distance Education in Greece
    Δημιουργός: Kagklis, Vasileios, Verykios, Vassilios S., Marketos, Gerasimos, Lionarakis, Antonis, Panagiotakopoulos, Ghristos T., Stavropoulos, Elias C.
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2017
    Θέμα: data analytics, registration applications, distance education, admission demographics
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    «Ανατροφοδότηση εργασιών σε προγράμματα εκπαίδευσης από απόσταση». Απόψεις φοιτητών ελληνικών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων.
    Δημιουργός: Λιγνός, Ιωάννης, Μπαρκονίκου, Ευθυμία
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2017
    Θέμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων, επικοινωνία., Εκπαίδευση από απόσταση, μαθησιακή αυτονομία, τυπικές/ μη τυπικές μορφές ανατροφοδότησης, εκπαίδευση από απόσταση
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Προδιαγραφές σχεδιασμού προγράμματος επαγγελματικής ανάπτυξης από απόσταση για τους εκπαιδευτικούς των μειονοτικών σχολείων στη Θράκη Program planning specifications of professional development from distance for minority school teachers in Thrace
    Δημιουργός: Μανούσου, Ευαγγελία, Αναστασιάδης, Θεοδόσης
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2016
    Θέμα: επιμόρφωση, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, υβριδικό μοντέλο επιμόρφωσης, επαγγελματική ανάπτυξη, μειονοτική εκπαίδευση
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Η συμπληρωματική εξ αποστάσεως εκπαίδευση στη νηπιακή ηλικία μέσα από το παράδειγμα μιας έρευνας δράσης στη μουσειακή αγωγή Supplementary Distance Learning for Infants: an Action Research based on Museum Education
    Δημιουργός: Μουζάκης, Χαράλαμπος, Βέργου, M., Κουτσούμπα, Μαρία
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2016
    Θέμα: μουσειακή αγωγή, νηπιακή ηλικία, εξ αποστάσεως συμπληρωματική εκπαίδευση
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Social Media in Greek K-12 education: A research model that explores teachers’ behavioral intention
    Δημιουργός: Zaharias, Panagiotis, Georgakainas, Babis
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2016
    Θέμα: Education 2.0, teachers’ behavioral intention., Social media, digital natives
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Digital Student Conference Platform Implementation: The case study of the “Research Project” course
    Δημιουργός: Ampartzaki, Maria, Orfanakis, Vasileios, Vassilakis, Kostas, Papadakis, Stamatios, Kalogiannakis, Michail
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2016
    Θέμα: Web2.0, Innovation, Research Project, Digital Student Conference, Educational Technology
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    ECONOMIC EFFICIENCY OF LIFELONG LEARNING: The SCS in Greece and their exploitation.
    Δημιουργός: Τσάρπα, Ιωάννα Χρήστος
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2017
    Θέμα: Lifelong learning, Lifelong learning, second chance schools, Greek education, economic efficiency
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Παιδαγωγικό υλικό στην σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Μελέτη Περίπτωσης: το εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό Κέντρο της Βικτώρια στην Αυστραλία Pedagogical material in school distance education. Case study: The Distance Educational Centre of Victoria in Australia
    Δημιουργός: Μανούσου, Ευαγγελία, Γεωργιάδη, Ειρήνη, Κοντογεωργάκου, Βασιλική, Κόκκαλη, Άννα
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2017
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Eξ αποστάσεως συνεργατική μάθηση στην τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση. Η περίπτωση ελέγχου οχήματος από απόσταση Distance collaborative learning in technical vocational education. The case of vehicle control remotely
    Δημιουργός: Κουτσούκος, Βλάσιος, Βερύκιος, Βασίλειος, Νιάρη, Μαρία, Λιοναράκης, Αντώνης, Σαμαράς, Χρήστος
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2017
    Θέμα: distance secondary education, έλεγχος οχήματος, Εξ αποστάσεως συνεργατική μάθηση, τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση, εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση, technical and vocational training, Distance collaborative learning, vehicle control
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Παράγοντες Πρόβλεψης της Ικανοποίησης των Φοιτητών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου Students' Satisfaction Forecasting Factors of the Hellenic Open University
    Δημιουργός: Tamvakis, Androniki, Anastassopoulos, George, Iliou, Theodoros, Giossos, Yiannis
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: αλληλεπίδραση, ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ικανοποίηση φοιτητών, αποτελεσματική διδασκαλία, αποτελεσματικός διδάσκων, αξιολόγηση προγράμματος
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Η μεταγνωστική δεξιότητα «Σχεδιασμός» των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες μέσω των τεχνολογιών της πληροφορικής και της επικοινωνίας Students with learning difficulties and their metacognitive skill planning through ICT
    Δημιουργός: Πολύδωρος, Γεώργιος
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2017
    Θέμα: ΤΠΕ, Μεταγνωστική δεξιότητα, Μαθησιακές Δυσκολίες, Κλάσματα, ICT, Metacognitive skill, learning difficulties, Fractions
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΙΣΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΕΙΚΟΝΙΚΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ
    Δημιουργός: Βερύκιος, Βασίλειος, Παναγιωτακόπουλος, Χρήστος, Σγουρού, Αργυρώ, Παξινού, Ευγενία
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2017
    Θέμα: ΤΠΕ στην εκπαίδευση, Στατιστικό μοντέλο Rasch, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Θεωρία απόκρισης ερωτήματος (IRT), Αξιολόγηση εκπαιδευτικών εργαλείων, Αξιολόγηση επίδοσης φοιτητών, Εικονικό εργαστήριο Βιολογίας, Διδακτική εργαστηριακών μαθημάτων Βιολογίας, Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Σχεδίαση διεπαφών για Μαζικά Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα Design Interfaces for Massive Open Online Courses (MOOCs)
    Δημιουργός: Καλογεράκη, Αικατερίνη, Ζαχαριάς, Παναγιώτης
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2016
    Θέμα: Οπτικός Σχεδιασμός, Εμπειρία Χρήστη, Web 2.0 εργαλεία και εργαλεία σύγχρονης και ασύγχρονης επικοινωνίας, Παιδαγωγικές θεωρίες Μάθησης, Ευχρηστία, Μαζική Ανοικτή & Ηλεκτρονική Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, Gamification, Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Ο ρόλος του κατ’ οίκον επιβλέποντα στην εξ αποστάσεως πρωτοβάθμια εκπαίδευση της Αυστραλίας. Η περίπτωση του Κέντρου εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης της Βικτώρια The role of home tutors/supervisors in Primary Distance Education in Australia. The case of the Distance Education Centre Victoria in Australia
    Δημιουργός: Γεωργιάδη, Ειρήνη, Κοντογεωργάκου, Βασιλική
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2016
    Θέμα: Primary distance education, home tutor/supervisor, κατ’ οίκον επιβλέπων, Εξ αποστάσεως πρωτοβάθμια εκπαίδευση
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Η εξ αποστάσεως ομαδοσυνεργατική εκπαίδευση στο πλαίσιο ψηφιακών κοινοτήτων μάθησης ως μέσο ενίσχυσης της συναισθηματικής νοημοσύνης των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες Distance collaborative education within the framework of digital learning communities as a medium of enhancing emotional intelligence of children with learning difficulties
    Δημιουργός: Σελίμη, Παναγιώτα, Χατζηιωάννου, Ιουλία, Στρούζα, Ειρήνη
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2016
    Θέμα: Συναισθηματική νοημοσύνη, μαθησιακές δυσκολίες, ψηφιακές κοινότητες μάθησης,, learning difficulties, Emotional intelligence, digital learning communities
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Κλείσιμο

    Κλείσιμο
      • Follow EKT

      Επικοινωνία | Πολιτική Απορρήτου | Όροι Χρήσης | Πνευματική ιδιοκτησία

      ©2021 Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης

      Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.

      Πάρτε μέρος στη σύντομη έρευνα!
      Nαι, θα το κάνω τώρα
      Όχι ευχαριστώ