• Αναζήτηση
  • Πλοήγηση
    • ΕΚΤ τύποι τεκμηρίων
    • Φορείς
    • Συλλογές
  • Διαλειτουργικότητα
  • Σχετικά
    • Το έργο
    • Οδηγίες για αναζήτηση & πλοήγηση
  • Για φορείς
    • Ένταξη συλλογών
    • Προδιαγραφές ένταξης
    • Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
  • Επικοινωνία
  • ΕΛ • EN
Καθαρισμός Βοήθεια
 

Φίλτρα αποτελεσμάτων

Καθαρισμός
ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου
Χρονολογία
Γλώσσα
Φορέας / συλλογή
Επιμέρους συλλογή
Περιοδικό
Τύπος τεκμηρίου
Θέμα

1  -  30   από   206   αποτελέσματα
     
    Ψηφιακά Σενάρια Φυσικής για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση μέσα από την Πλατφόρμα ΑΙΣΩΠΟΣ. Παρατηρήσεις από την Εφαρμογή στην Τάξη Digital Scenarios Physics in Primary Education through the AISOPOS Platform. Comments from Classroom Application
    Δημιουργός: Πατρινόπουλος, Ματθαίος
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: φυσικές επιστήμες, ψηφιακά σενάρια, διερεύνηση, εκπαιδευτική εφαρμογή
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Τρία υποδειγματικά ψηφιακά διδακτικά σενάρια για τη Φυσική Γυμνασίου στην πλατφόρμα “Αίσωπος” Three exemplary electronic scenarios for the lower secondary education Physics in the "Aesop" depository
    Δημιουργός: Κολτσάκης, Ευάγγελος
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: Γυμνάσιο, Αίσωπος, AESOP, Advanced Electronic Scenarios, Ψηφιακά διδακτικά σενάρια, Φυσική, Physics, Lower secondary education
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Εναλλακτικές, ανανεώσιμες και συμβατικές πηγές ενέργειας. Ψηφιακό διδακτικό σενάριο για μαθητές Λυκείου Alternative, renewable and conventional energy sources. Digital teaching scenario for high school students
    Δημιουργός: Σφακιωτάκη, Κυριακή
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: ψηφιακά διδακτικά σενάρια, renewable energy sources, εναλλακτικές πηγές ενέργειας, alternative energy sources, digital teaching scenarios, ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, ενέργεια, energy
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Η διδακτική των Μαθηματικών μέσω της Τέχνης με την Αξιοποίηση Ψηφιακών Τεχνολογιών: Μία Έρευνα-Δράση στο πεδίο της Συμπληρωματικής Σχολικής εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης Teaching Mathematics through Art Using Digital Technologies: A Research Action on Complementary Distance Learning in Schools
    Δημιουργός: Παπαδημητρίου, Σοφία, Τζήλου, Γεωργία
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: Σχολική εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, eTwinning, Διδακτική των Μαθηματικών, Συνεργατική Εκπαίδευση, Τέχνη
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Development of a Learner Autonomy Scale
    Δημιουργός: Sereti, Smaragda, Giossos, Yiannis Panteleimon
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: distance education, Autonomy, scale development, distance learning
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Η Έρευνα για την Τηλεδιάσκεψη στην εξΑΕ. Μία Βιβλιογραφική Ανασκόπηση.
    Δημιουργός: Κουτσούμπα, Μαρία Ι., Κανελλόπουλος, Αθανάσιος
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2020
    Θέμα: επιμόρφωση, Τηλεδιάσκεψη, δευτεροβάθμια εκπαίδευση, τριτοβάθμια εκπαίδευση, εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, σύγχρονη επικοινωνία, πρωτοβάθμια εκπαίδευση
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Έντυπο και Ψηφιακό Βιβλίο (e-book) στην Ψηφιακή Εποχή Printed Books and e-books in Digital Era
    Δημιουργός: Ioakeimidou, Vasiliki, Papadimitriou, Sofia Theodor
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: e-book, Book, Ηλεκτρονικό Βιβλίο, Ψηφιακό Βιβλίο, Ηλεκτρονικός Αναγνώστης, Βιβλίο, e-reader
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Η εισαγωγή του e-mentoring ως θεσμού υποδοχής-υποστήριξης των νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: Μια μελέτη περίπτωσης E-mentoring as reception-support for new entrant teachers in primary education: A case study
    Δημιουργός: Γιάνναρου, Γεωργία, Αλεξανδρόπουλος, Γεώργιος
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: organizational change, E-mentoring, νεοεισερχόμενοι εκπαιδευτικοί, ΤΠΕ, οργανωσιακή αλλαγή, ICT, new entrant teachers
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Εκπαιδευτικές δραστηριότητες σε επιφανειακά ύδατα με την αξιοποίηση του Διαδικτύου των Αντικειμένων Educational activities pertaining aquatic environments and Internet of Things data
    Δημιουργός: ΑΜΑΧΙΛΑΤΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΗ, ΕΙΡΗΝΗ, ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΑΚΗΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ, ΤΖΙΩΡΤΖΙΩΤΗ, ΧΡΥΣΑΝΘΗ
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: educational scenarios, ΙοΤ, sensors, αισθητήρες, εκπαιδευτικά σενάρια, περιβαλλοντική συνείδηση, υδατικά οικοσυστήματα, environmental awareness, aquatic ecosystems
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Teaching mathematical concepts using web-based collaborative enviroments. An eTwinning case study
    Δημιουργός: Αλεξίου (Alexiou), Λαμπρινή (Labrini) Νικόλαος
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: Twinspace, European programs, eTwinning, ευρωπαϊκά προγράμματα, εξ αποστάσεως μάθηση, διαδικτυακή μάθηση, eΤwinning, distance learning, online learning
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Ποιές είναι οι αντιλήψεις εκπαιδευτικών των γυμνασίων για τη χρήση της φορητής τεχνολογίας στις τάξεις;
    Δημιουργός: Κουσλόγλου, Μανόλης, Νικολοπούλου, Κλεοπάτρα
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2020
    Θέμα: Β’/θμια εκπαίδευση, Tablets, κινητά τηλέφωνα, απόψεις εκπαιδευτικών, φορητή τεχνολογία
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    The Hellenic Open University: Innovations and Challenges in Greek Higher Education
    Δημιουργός: Ioakeimidou, Vasiliki, Papadimitriou, Sofia Theodor, Lionarakis, Antonis
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2019
    Θέμα: open education, distance education, Hellenic Open University, online learning, quality
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Αγγλική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Διαδραστικό Ψηφιακό Διδακτικό Σενάριο Αξιοποίησης και Δημιουργίας Βίντεο στη Διδασκαλία των Θετικών Επιστημών Interactive Digital Teaching Scenario of Using and Creating Videos for Teaching Science Technology Engineering Mathematics
    Δημιουργός: Παπαδημητρίου, Σοφία
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: Scool-Lab, Βίντεο, συνδημιουργικότητα, STE(A)M, Θετικές Επιστήμες, σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση, STEM
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Σενάρια περιβαλλοντικών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση του Διαδικτύου των Αντικειμένων Environmental educational activities using data from the Internet of Things
    Δημιουργός: Μυλωνάς, Γεώργιος, Χατζηγιαννάκης, Ιωάννης, Μαυρομμάτη, Ειρήνη, Τζιωρτζιώτη, Χρυσάνθη
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: educational scenarios, energy efficiency education, ΙοΤ, sensors, αισθητήρες, εκπαιδευτικά σενάρια, περιβαλλοντική συνείδηση, εκπαίδευση και ενεργειακή κατανάλωση, environmental awareness
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Διδάσκοντας γεωγραφικές συντεταγμένες μέσα από το σκάκι. Εκπαιδευτικό σενάριο της πλατφόρμας e-lios. Teaching geographic coordinates through chess. Educational scenario under the E-Lios platform abilities. Teaching geographic coordinates through chess. Educational scenario under the E-LIOS platform abilities
    Δημιουργός: Πούλου, Παρασκευή, Chiotelis, Ioannis S, Πλώτα, Δέσποινα
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: διερευνητική μάθηση, μετασχηματίζουσα μάθηση, Educational scenario, chess, Εκπαιδευτικό σενάριo, σκάκι, transformative learning, E-LIOS platform, πλατφόρμα e-lios, inquiry-based learning, geographical coordinates, γεωγραφικές συντεταγμένες
    Περιοδικό : Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία
    Γλώσσα: Ελληνική γλώσσα
    Φορέας: Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)
    Συλλογή: Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία  | ΕΚΤ eJournals
    RDF

    Έρευνα για την αναγκαιότητα δημιουργίας ενός Πληροφοριακού Συστήματος καταγραφής εξοπλισμού Εργαστηριακού Κέντρου Research on the necessity of creating a Laboratory Center Equipment Information System
    Δημιουργός: Κουτσούκος, Βλάσιος, Βερύκιος, Βασίλειος, Ντουμανάκης, Ευστράτιος, Νιάρη, Μαρία, Σαμαράς, Χρήστος, Τσαγκάρης, Απόστολος
    ΕΚΤ τύπος τεκμηρίου: Επιστημονικό άρθρο, Τμήμα περιοδικού
    ΕΚΤ xρονολογία : 2018
    Θέμα: