Ο ρόλος των γραπτών εργασιών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Η περίπτωση του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2022 (EL)

Ο ρόλος των γραπτών εργασιών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Η περίπτωση του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. (EL)

Ισμυρλής, Βασίλειος

Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση καταλαμβάνει πλέον ένα σημαντικό κομμάτι στο σύστημα εκπαίδευσης παγκοσμίως και συμβάλλει σημαντικά στην προσπάθεια για επιμόρφωση και κατάρτιση των ενδιαφερόμενων ατόμων.Το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ), ένα ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, το οποίο παρέχει εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην Ελλάδα εδώ και πολλά χρόνια, επιτελεί ένα σημαντικό έργο σε αυτόν τον τομέα, έχοντας χιλιάδες εγγεγραμμένους σπουδαστές στα προγράμματά του. Έτσι είναι σημαντικό να διερευνηθούν πολλές πτυχές αυτής της διαδικασίας, ώστε να προταθούν και να εφαρμοστούν βελτιώσεις. Οι γραπτές εργασίες θεωρούνται ένα πολύ σημαντικό μέρος αυτής της προσπάθειας, καθώς είναι εργαλεία τα οποία συμβάλλουν στην καλύτερη κατανόηση της ύλης και τελικά συμβάλλουν σημαντικά στην αποτελεσματική μάθηση των εκπαιδευόμενων.Σε αυτήν την εργασία διερευνούνται τα οφέλη καθώς και άλλες πτυχές που προκύπτουν από τις διαδικασίες εκπόνησης των ΓΕ, οι οποίες εκπονούνται κατά την πραγματοποίηση των προγραμμάτων σπουδών του ΕΑΠ.Για να διερευνηθούν τα παραπάνω, διαμορφώθηκε ένα ερωτηματολόγιο με σχετικά ερωτήματα, το οποίο απευθύνθηκε σε φοιτητές του ΕΑΠ και τελικά εβδομήντα πέντε άτομα το συμπλήρωσαν ηλεκτρονικά. Τα δεδομένα αναλύθηκαν και από τα αποτελέσματα που προέκυψαν, διαπιστώνεται ότι οι φοιτητές αναγνωρίζουν τα εκπαιδευτικά οφέλη των γραπτών εργασιών και προσπαθούν να ανταπεξέλθουν στις δυσκολίες τους. Επίσης, θεωρούν ότι είναι ικανοποιημένοι από τις προσπάθειες που κάνουν κατά τη διάρκεια διαδικασίας εκπόνησης των γραπτών εργασιών.  (EL)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

γραπτές εργασίες (EL)
κατανόηση (EL)
αποτελεσματική μάθηση (EL)
φοιτητές (EL)
ΕΑΠ (EL)
Ελλάδα (EL)
εξ αποστάσεως εκπαίδευση (EL)
ερωτηματολόγιο (EL)


Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία

Ελληνική γλώσσα

2022-11-04


Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)

1791-9312
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία; Τόμ. 18 Αρ. 2 (2022): Open Education - The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; 48-64 (EL)
Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; Vol. 18 No. 2 (2022): Open Education - The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; 48-64 (EN)

Copyright (c) 2022 ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΙΣΜΥΡΛΗΣ (EN)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.