Τα εκπαιδευτικά περιοδικά στην Ελλάδα

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Τα εκπαιδευτικά περιοδικά στην Ελλάδα (EL)

Μανούσου, Ευαγγελία
Νιάρη, Μαρία
Λιοναράκης, Αντώνης
Παπαδημητρίου, Σοφία

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2015-01-01


Στο πλαίσιο του 8ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση με θέμα «Καινοτομία & Έρευνα στην Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση & στις Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνίας», που συνδιοργάνωσαν το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ), το Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ), η Ελληνογερμανική Αγωγή και το Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας του ΕΑΠ, πραγματοποιήθηκε στις 8 Νοεμβρίου 2015 στην Αθήνα, πάνελ με θέμα «Τα εκπαιδευτικά περιοδικά στην Ελλάδα».Στο πάνελ συμμετείχαν εκπρόσωποι από 7 περιοδικά, 6 ηλεκτρονικά και 1 έντυπο. Πιο συγκεκριμένα, έλαβαν μέρος οι: Αντώνης Λιοναράκης, Μαρία Νιάρη, Γκέλη Μανούσου, Σοφία Παπαδημητρίου – περιοδικό OpenEducation, Άννα Αποστολίδου - ΕΑΠ, Χριστίνα Κάλφογλου –περιοδικό ResearchPapersinLanguageTeachingandLearning, Μιχαήλ Καλογιαννάκης – περιοδικό Προσχολική και Σχολική Εκπαίδευση, Σπύρος Κιουλάνης – περιοδικό Εκπ@ιδευτικός Κύκλος, Αναστασία Παπαϊωάννου – περιοδικό Παράθυρο στην εκπαίδευση του παιδιού, Αλιβίζος Σοφός – περιοδικό Παιδαγωγικά Ρεύματα στο Αιγαίο & Κώστας Καραδημητρίου – περιοδικό Έρευνα στην Εκπαίδευση (γραπτή τοποθέτηση επί των αξόνων λόγω αδυναμίας φυσικής παρουσίας). (EL)

εκπαιδευτικά περιοδικά (EL)

Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία

Ελληνική γλώσσα

Hellenic Network of Open and Distance Education (EL)

1791-9312
Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία; Τόμ. 11 Αρ. 1 (2015); 132-134 (EL)
Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology; Vol. 11 No. 1 (2015); 132-134 (EN)

Copyright (c) 2020 Μαρία Νιάρη, Αντώνης Λιοναράκης, Ευαγγελία Μανούσου, Σοφία Παπαδημητρίου (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.