Υπαίθρια Εκπαίδευση: Μια επιλογή με πολλαπλά οφέλη

This item is provided by the institution :
University of Patras   

Repository :
Pasithee - e-publishing platform/service for Open Access journals   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Υπαίθρια Εκπαίδευση: Μια επιλογή με πολλαπλά οφέλη (EL)

Κανταρτζή, Ευαγγελία
Παπαδημητρίου, Γιώτα

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Άρθρο το οποίο έχει περάσει από ομότιμη αξιολόγηση (EL)

2023-09-14


Η διαπίστωση πως τα παιδιά περνούν μεγάλο μέρος του ωφέλιμου χρόνου τους μπροστά σε μια οθόνη έχει φέρει στο προσκήνιο την ανάγκη για υπαίθρια εκπαίδευση, δηλαδή για δομημένες και στοχευμένες υπαίθριες εκπαιδευτικές δραστηριότητες: παιχνίδια, μαθήματα κ.ά. που προσφέρουν διάφοροι φορείς της εκπαίδευσης (σχολεία, μουσεία κτλ.). Αλλά και η πανδημία την έφερε στο προσκήνιο, εφόσον προβλήθηκε ως υγειονομικά αποδεκτός εκπαιδευτικός τρόπος που θα επέφερε την απαραίτητη ισορροπία με τη διαδικτυακή μάθηση. Είναι γεγονός πως η υπαίθρια εκπαίδευση αποτελεί μια εκπαιδευτική επιλογή με πολλαπλά οφέλη σωματικά, ψυχικά, συναισθηματικά, κοινωνικά κτλ. για τα παιδιά. Σε μέρος από αυτά τα οφέλη (σωματική / ψυχική υγεία, κοινωνικότητα, ακαδημαϊκές επιδόσεις, περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση) αναφερόμαστε στο παρόν άρθρο. (EL)


Culture - Journal of Culture in Tourism, Art & Education

Greek

Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης Σχολικού Υλικού (EL)

2732-8511
Culture - Journal of Culture in Tourism, Art & Education; Τόμ. 3, Αρ. 1 (2023): Culture (EL)

Copyright (c) 2023 Culture - Journal of Culture in Tourism, Art & Education (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)