Υπαίθρια Εκπαίδευση: Μια επιλογή με πολλαπλά οφέλη

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Υπαίθρια Εκπαίδευση: Μια επιλογή με πολλαπλά οφέλη (EL)

Κανταρτζή, Ευαγγελία
Παπαδημητρίου, Γιώτα

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Άρθρο το οποίο έχει περάσει από ομότιμη αξιολόγηση (EL)

2023-09-14


Η διαπίστωση πως τα παιδιά περνούν μεγάλο μέρος του ωφέλιμου χρόνου τους μπροστά σε μια οθόνη έχει φέρει στο προσκήνιο την ανάγκη για υπαίθρια εκπαίδευση, δηλαδή για δομημένες και στοχευμένες υπαίθριες εκπαιδευτικές δραστηριότητες: παιχνίδια, μαθήματα κ.ά. που προσφέρουν διάφοροι φορείς της εκπαίδευσης (σχολεία, μουσεία κτλ.). Αλλά και η πανδημία την έφερε στο προσκήνιο, εφόσον προβλήθηκε ως υγειονομικά αποδεκτός εκπαιδευτικός τρόπος που θα επέφερε την απαραίτητη ισορροπία με τη διαδικτυακή μάθηση. Είναι γεγονός πως η υπαίθρια εκπαίδευση αποτελεί μια εκπαιδευτική επιλογή με πολλαπλά οφέλη σωματικά, ψυχικά, συναισθηματικά, κοινωνικά κτλ. για τα παιδιά. Σε μέρος από αυτά τα οφέλη (σωματική / ψυχική υγεία, κοινωνικότητα, ακαδημαϊκές επιδόσεις, περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση) αναφερόμαστε στο παρόν άρθρο. (EL)


Culture - Journal of Culture in Tourism, Art & Education

Ελληνική γλώσσα

Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης Σχολικού Υλικού (EL)

2732-8511
Culture - Journal of Culture in Tourism, Art & Education; Τόμ. 3, Αρ. 1 (2023): Culture (EL)

Copyright (c) 2023 Culture - Journal of Culture in Tourism, Art & Education (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.