Η Δύναμη των Λέξεων περί Αναπηρίας στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η Δύναμη των Λέξεων περί Αναπηρίας στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (EL)

Μπαρμπαγιάννης, Παναγιώτης

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Άρθρο το οποίο έχει περάσει από ομότιμη αξιολόγηση (EL)

2023-09-14


Ξεκινώντας από το ιστορικό της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, θα αναλυθούν όλα αυτά τα δεδομένα που συνθέτουν την κοινωνικοπολιτισμικά προσδιορισμένη μάθηση που διέπει την ‘αναπηρία’ ως όρο αλλά και ως μαζική κουλτούρα. Με μέσο αλλά και στόχο την κριτική σκέψη και το κοινωνικό μοντέλο κατανόησης της αναπηρίας εν αντιθέση με το ιατροκεντρικό, η προσπάθεια θέλει να αναδείξει την ανάγκη για όσο το δυνατόν πιο πολυπρισματική κατανόηση των λέξεων και φράσεων που χρησιμοποιούνται στην καθημερινή ζωή και στην διαδικασία της ειδικής αγωγής, αντικατοπτρίζοντας τις κυρίαρχες αφηγήσεις που έχουν συν-δημιουργηθεί.  (EL)


Culture - Journal of Culture in Tourism, Art & Education

Ελληνική γλώσσα

Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης Σχολικού Υλικού (EL)

2732-8511
Culture - Journal of Culture in Tourism, Art & Education; Τόμ. 3, Αρ. 1 (2023): Culture (EL)

Copyright (c) 2023 Culture - Journal of Culture in Tourism, Art & Education (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.