δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Ο επιχειρηματολογικός διάλογος στη δια ζώσης επικοινωνία και στη διαμεσολαβούμενη από υπολογιστή σύγχρονη και ασύγχρονη επικοινωνία.
Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να μελετήσει τον επιχειρηματολογικό διάλογο που μπορεί να αναπτυχθεί στις τρεις μορφές επικοινωνίας, τη δια ζώσης, τη σύγχρονη διαμεσολαβούμενη από υπολογιστή και την ασύγχρονη διαμεσολαβούμενη από υπολογιστή. Ειδικότερα, η έρευνα αποτελεί μία μελέτη περίπτωσης σκοπός της οποίας ήταν να μελετηθεί η δομή και η πολυπλοκότητα των επιχειρημάτων και της επιχειρηματολογίας που αναπτύσσονται σε ένα επιχειρηματολογικό διάλογο αλλά και τα χαρακτηριστικά του ίδιου του διαλόγου που πραγματοποιείται ανάμεσα σε άτομα που βρίσκονται ενώπιος ενωπίω και ανάμεσα σε άτομα που επικοινωνούν με τεχνολογικά μέσα είτε σύγχρονα είτε ασύγχρονα.
(EL)
This thesis attempts to study the argumentative discource that can be developed in three forms of communication, face-to-face, synchronous computer mediated and asynchronous computer mediated. In particular, the research is a case study whose purpose was to study the structure and complexity of the arguments and argumentation developed in an argumentative discourse, as well as the characteristics of the dialogue itself that takes place between individuals who are one in front of another and between individuals who communicate with technological means either synchronous or asynchronous.
(EN)
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Σχολή Φιλοσοφική » Τμήμα Παιδαγωγικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης » ΠΜΣ Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού έργου » Κατεύθυνση Σύγχρονες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.