δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Δημιουργία νοημάτων μέσα από την αξιοποίηση και τροποποίηση λογισμικού προσομοίωσης σε φαινόμενα ατομικής Φυσικής.
Αντικείμενο της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει τα αποτελέσματα της χρήσης ενός ψηφιακού εργαλείου κατά την εκπαιδευτική πρακτική των φυσικών επιστημών και συγκεκριμένα στο άτομο του υδρογόνου. Πιο συγκεκριμένα για τον σκοπό αυτό διερευνώνται τρεις βασικοί άξονες: α) οι παρανοήσεις των μαθητών σχετικά με την εκπομπή και απορρόφηση φωτονίων από το άτομο του υδρογόνου, β) ο ρόλος των μικρόκοσμων στην κατανόηση των προαναφερθέντων φυσικών εννοιών και γ) ο ρόλος του λογισμικού και της συνεργασίας στην δημιουργία επιστημονικών νοημάτων. Με βάση αυτούς τους άξονες αλλά και το μέγεθος του ερευνητικού υποκειμένου επιλέχθηκε η μεθοδολογία έρευνας της μελέτης περίπτωσης (casestudy) προκειμένου να διερευνηθούν τα ερευνητικά ερωτήματα που τέθηκαν. Στην έρευνα συμμετείχαν μαθητές της Β Λυκείου. Το μέγεθος του δείγματος ήταν 10 μαθητές. Στο τέλος της έρευνας παραθέτονται τα αποτελέσματα τα οποία προέκυψαν από την ανάλυση των δεδομένων καθώς και οι περιορισμοί της έρευνας.
(EL)
The objective of this study was to examine the effect of the use The purpose of this study was to examine the results of the use of a digital tool in the educational practice of the natural sciences, namely the hydrogen atom. More specifically, three basic axes are investigated: a), a) students' misconceptions about the emission and absorption of photons by the hydrogen atom, b) the role of microworlds in understanding the above-mentioned physical concepts, and c) the role of software and cooperation in the creation of scientific concepts. Based on these axes and the size of the research subject, the casestudy methodology was chosen to investigate the research questions raised. The study included students of the the second class of high school. The sample size was 10 students. At the end of the survey, the results from the data analysis and research constraints are listed.
(EN)
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Σχολή Φιλοσοφική » Τμήμα Παιδαγωγικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης » ΠΜΣ Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού έργου » Κατεύθυνση Σύγχρονες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.