Ο λαϊκός πολιτισμός στην Ευέλικτη Ζώνη: Πολιτιστικό πρόγραμμα "Λαογραφική προσέγγιση των μηνών¨για την Α΄τάξη του δημοτικού σχολείου

This item is provided by the institution :
/aggregator-openarchives/portal/institutions/uoa   

Repository :
Pergamos Digital Library   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ο λαϊκός πολιτισμός στην Ευέλικτη Ζώνη: Πολιτιστικό πρόγραμμα "Λαογραφική προσέγγιση των μηνών¨για την Α΄τάξη του δημοτικού σχολείου

Κότσαρη Ειρήνη-Γεωργία (EL)
Kotsari Eirini-Georgia (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2018


Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η εφαρμογή εκπαιδευτικού πολιτιστικού προγράμματος για την Α΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου με θέμα «Λαογραφικές προσεγγίσεις των μηνών». Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε στην Α΄ Δημοτικού του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μελισσίων κατά το σχολικό έτος 2014-15 και στοχεύει στην επαφή των μαθητών με τον λαϊκό πολιτισμό και στην κατανόηση της εξέλιξης της παράδοσης ηθών και εθίμων στο πέρασμα του χρόνου. Μέσα από τη βιωματική-επικοινωνιακή διδασκαλία και την εφαρμογή σχεδίων εργασίας (μέθοδος project), οι μαθητές προσέγγισαν το ελληνικό εορτολόγιο μέσα από τη Λαογραφική εξέταση των μηνών. Η αξιολόγηση του προγράμματος έδειξε ότι οι μαθητές ανταποκρίθηκαν θετικά στις δράσεις του και κατάφεραν να επιτύχουν στον μέγιστο βαθμό τους στόχους του εκπαιδευτικού προγράμματος. (EL)
This master thesis presents the design and the application of the educational program entitled “A Folklore Approach to the Months”. It is a cultural program in the first grade of primary school in the 1st class of the 1st Primary School of Melissia in Athens. This educational program aims at bringing students into contact with the folk culture and at their understanding of the preservation of morals and customs over the years. Through the experiential-communicative teaching and the implementation of the project method, pupils approached the Greek liturgical calendar through the folklore analysis of the months. The assessment of the program indicated that pupils were favorably disposed to the design of the program and were able to achieve, to the fullest extent possible, the objectives of the curriculum. (EN)

Εκπαίδευση

Εκπαίδευση (EL)
Education (EN)

Greek

Σχολή Επιστημών της Αγωγής » Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης » ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής » Κατεύθυνση Ιστορία και Διδακτική της Ιστορίας
Σχολή Επιστημών της Αγωγής » Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης » Τομέας Ανθρωπιστικών Σπουδών

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)