Διαφήμιση στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ) και συμπεριφορά καταναλωτή για τα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας

This item is provided by the institution :
/aggregator-openarchives/portal/institutions/uoa   

Repository :
Pergamos Digital Library   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Διαφήμιση στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ) και συμπεριφορά καταναλωτή για τα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας

Γκιότσα Άντζελα (EL)
Gjoca Anxhela (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2022


Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο τεχνολογικό περιβάλλον, τα εργαλεία και οι στρατηγικές επικοινωνίας με τους καταναλωτές έχουν αλλάξει δραματικά με την εμφάνιση των «κοινωνικών δικτύων» (Mangold & Faulds 2009). Τα κοινωνικά δίκτυα ως εργαλείο διαφήμισης και προώθησης της διαφήμισης είναι ένα σχετικά σύγχρονο φαινόμενο. Μάλιστα ο κόσμος των κοινωνικών δικτύων, είναι ένας τομέας ιδιαίτερα καινοτόμος και εύπλαστος που περιγράφει ποικιλία διαδικτυακών πηγών ειδήσεων που δημιουργούνται, ξεκινούν, διαδίδονται και χρησιμοποιούνται από τον καταναλωτή με σκοπό την απόκτηση πληροφοριών μεταξύ των καταναλωτών σχετικά με προϊόντα, μάρκες, υπηρεσίες, προσωπικότητες και προβλήματα (Blackshaw & Nazzaro, 2004). Τα κοινωνικά δίκτυα θεωρούνται πλέον ένα υβριδικό στοιχείο επικοινωνίας μάρκετινγκ με το οποίο μπορεί να ενημερωθεί κανείς για όλες τις καινοτομίες που αναδύονται καθημερινά από όλες τις πλευρές. Αυτά τα μέσα έχουν διπλό ρόλο στην αγορά. Πρώτον, επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να επικοινωνούν με τους καταναλωτές, και δεύτερον, επιτρέπουν στους καταναλωτές να επικοινωνούν μεταξύ τους (Mangold & Faulds 2009). (EL)
In an ever-changing technological environment, tools and strategies for communicating with consumers have changed dramatically with the advent of «social networks» (Mangold & Faulds 2009). Social media as a tool for advertising and promoting advertising is a relatively modern phenomenon. In fact, the world of social networks is a highly innovative and flexible field that describes a variety of online news sources that are created, started, disseminated and used by the consumer in order to obtain information among consumers about products, brands, services, personalities and problems (Blackshaw & Nazzaro, 2004). Social networks are now considered a hybrid element of marketing communication with which one can be informed about all the innovations that emerge daily from all sides. These instruments have a dual role in the market. Firstly, they allow businesses to communicate with consumers, and secondly, they allow consumers to communicate with each other (Mangold & Faulds 2009). (EN)

Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες

Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες (EL)
Social, Political and Economic sciences (EN)

Greek

Σχολή Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών » Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης » ΠΜΣ Επικοινωνία και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης » Κατεύθυνση Δημοσιογραφία και Νέα Μέσα
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών » Βιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)