δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Metaphor production in an EFL setting: a cognitive - affective process.
Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώθηκε αρχικά στην αναγνώριση και ερμηνεία της μεταφοράς και σε δεύτερη φάση στην παραγωγή της μεταφοράς από Έλληνες μαθητές που διδάσκονται την Αγγλική γλώσσα. Κύριος σκοπός της έρευνάς μου ήταν να αποσαφηνίσω κατά πόσο εμπειρίες και καταστάσεις έντονου συναισθήματος θα μπορούσαν όχι μόνο να διευκολύνουν την κατανόηση της μεταφοράς στην ξένη γλώσσα αλλά και να πυροδοτήσουν την παραγωγή της.
Διερευνάται ειδικότερα ποια μπορεί να είναι η επίδραση των συναισθημάτων της χαράς, της λύπης, του φόβου και της αγάπης στην αναγνώριση και κατανόηση μεταφορών που συμπεριλαμβάνονται σε κείμενα που περιγράφουν τα προαναφερθέντα συναισθήματα. Επιπλέον επικεντρώνομαι στο να διερευνήσω τι καθορίζει την παραγωγή της μεταφοράς από τους συμμετέχοντες καθώς και στην ανάλυση των ειδών της μεταφοράς που παράγουν.
(EL)
My aim in this M.A. dissertation is firstly, to examine whether metaphor interpretation can be facilitated through exploitation of readers’ emotional perception and secondly, to investigate to what extent metaphor production can be triggered by emotional states and prior experiences when language learners are requested to produce short texts narrating a personal emotional experience. The above research questions addressed in this M.A. dissertation are investigated in an experiment conducted in an EFL setting with 50 Greek native speakers learning English as a foreign language. Participants were divided into two groups according to their level of proficiency in English and were exposed to two tests. The first test investigated the role of emotions in metaphor interpretation and the second test the role of emotions in metaphor production by language learners.
In this experiment, I further examine the impact of participants’ grammatical and communicative level of proficiency in the target language on metaphor production and whether raising learners’ pragmatic awareness can facilitate metaphor production. Evidence on L2 metaphors produced by language learners in contexts requesting a vivid description of emotions, reinforces the view that metaphorical competence involves cognitive-affective processes which facilitate metaphor production.
(EN)
Γλώσσα – Λογοτεχνία
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες ▶ Γλώσσα και Λογοτεχνία Φιλολογία
(EL)
Γλώσσα – Λογοτεχνία
(EL)
Language – Literature
(EN)
Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Σχολή Φιλοσοφική » Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας » ΠΜΣ Αγγλική Γλώσσα, Γλωσσολογία και Μετάφραση » Κατεύθυνση Γλωσσολογία: Θεωρία και Εφαρμογές
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.