Μουσικές δραστηριότητες στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ως μέσον ανάπτυξης της ομαδικότητας

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών   

Αποθετήριο :
Πέργαμος   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Μουσικές δραστηριότητες στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ως μέσον ανάπτυξης της ομαδικότητας

Γαβαλά Σοφία (EL)
Gavala Sofia (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2023


Η μουσική θεωρείται ένα ισχυρό εργαλείο για τη διδασκαλία, τη μάθηση και τη σύνδεση με τους άλλους. Χρησιμοποιείται στην εκπαίδευση εδώ και αιώνες και αποτελεί θεμελιώδες συστατικό των περισσότερων εκπαιδευτικών συστημάτων παγκοσμίως. Μπορεί όμως να υπάρξει μουσική παιδεία, χωρίς την καλλιέργεια συλλογικών δεξιοτήτων; Πόσο συχνά απαντώνται μέσα στην τυπική μουσική εκπαίδευση, δραστηριότητες που προάγουν τη συλλογική συνείδηση, την σύμπραξη αντί της αποκλειστικής ατομικής μελέτης κι ανέλιξης; Πώς αντιλαμβάνονται οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας την ουσία και τη σημασία ομαδικών μουσικών δραστηριοτήτων και κατά πόσο το σχολικό Πρόγραμμα Σπουδών Μουσικής ευαισθητοποιείται απέναντι σε θέματα ομαδοκεντρικών προσεγγίσεων; Τα ερωτήματα αυτά οδήγησαν στον σχεδιασμό της παρούσας εργασίας, ερευνώντας το αν και το πώς η μουσική μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την προώθηση της συνεργασίας, της επικοινωνίας και της ομαδικής εργασίας, καθώς και για την παροχή μιας ευχάριστης μαθησιακής εμπειρίας. (EL)
Music is considered a powerful tool for teaching, learning and connecting with others. It has been used in education for centuries and is a fundamental component of most educational systems worldwide. But can there be musical education without the cultivation of collective skills? How often are activities that promote collective consciousness, collaboration instead of exclusive individual study and development found in formal music education? How do primary school teachers perceive the essence and importance of group musical activities and to what extent does the School Music Curriculum raise awareness of group-centered approaches? These questions led to the design of this paper, investigating whether and how music can be used to promote collaboration, communication and teamwork, as well as to provide an enjoyable learning experience. (EN)

Εκπαίδευση – Αθλητισμός

Εκπαίδευση – Αθλητισμός (EL)
Education - Sport science (EN)

Ελληνική γλώσσα

Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Σχολή Φιλοσοφική » Τμήμα Μουσικών Σπουδών » ΠΜΣ Μουσική Εκπαίδευση σε Τυπικά και Άτυπα Περιβάλλοντα » Κατεύθυνση Μουσική Εκπαίδευση σε Τυπικά και Άτυπα Περιβάλλοντα

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.