«Η Πολιτισμική Ετερότητα στην Ελλάδα και η Διαπολιτισμική Εκπαίδευση : Διερεύνηση των Πρακτικών των Εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση»

This item is provided by the institution :
/aggregator-openarchives/portal/institutions/uoa   

Repository :
Pergamos Digital Library   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



«Η Πολιτισμική Ετερότητα στην Ελλάδα και η Διαπολιτισμική Εκπαίδευση : Διερεύνηση των Πρακτικών των Εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση»

Σφακιανάκης Ιάσων (EL)
Sfakianakis Iason (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2023


Το πόνημα αυτό εξετάζει την διαπολιτισμική εκπαίδευση, όπως αυτή έχει διαμορφωθεί και υλοποιηθεί μέσω του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, στην Ελλάδα, και καταγράφει τις παιδαγωγικές και διδακτικές πρακτικές, που χρησιμοποιούν οι Έλληνες εκπαιδευτικοί επί του παρόντος, αλλά και στο παρελθόν. Η διαπολιτισμική εκπαίδευση, την παρούσα στιγμή, είναι πιο αναγκαία από ποτέ, δεδομένης της αυξημένης προσφυγικής/ μεταναστευτικής ροής, όπως αυτές εκδηλώθηκαν στον ελλαδικό χώρο από το έτος 2015, και μαίνονται ακόμη. Οι συμμετέχοντες της έρευνας, η οποία προσεγγίζεται ποσοτικά, αποτελούνται από εκατόν τρείς (103) εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης. Ως ερευνητικό εργαλείο χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο με δημογραφικά στοιχεία και κλίμακα Likert. Η έρευνα κατέγραψε τις εμπειρίες των εκπαιδευτικών και τις πρακτικές που ακολούθησαν κατά την διδασκαλία σε διαπολιτισμική τάξη. (EL)
This paper examines intercultural education, as it has been shaped and implemented through the Ministry of Education and Religious Affairs, in Greece, and records the pedagogical and teaching practices used by Greek teachers currently, as well as in the past. Intercultural education, at the present moment, is more necessary than ever, given the increased refugee/immigrant flow, as they have manifested in the Greek area since the year 2015, and are still raging. The participants of the research, which is approached quantitatively, consist of one hundred and three (103) teachers of Primary General Education. A questionnaire with demographic data and a Likert scale was used as a research tool. The research documented the teachers' experiences and the practices they followed when teaching in an intercultural classroom. (EN)

Εκπαίδευση

Εκπαίδευση (EL)
Education (EN)

Greek

Σχολή Επιστημών της Αγωγής » Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης » ΠΜΣ Διαχείριση της Σχολικής Μονάδας και Διά Βίου Μάθηση » Κατεύθυνση Διαχείριση και Ανάπτυξη της Σχολικής Μονάδας: Παιδαγωγικές και Διοικητικές Πρακτικές
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)