δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
ChatGPT als Lernbegleiter im schriftlichen Ausdruck auf den Niveaustufen B2 und C1
Η διπλωματική εργασία αναλύει την εφαρμογή ενός νέου εργαλείου, του ChatGPT, ως μέσο για την ανάπτυξη του γραπτού λόγου στη γερμανική γλώσσα στα επίπεδα B2 και Γ1. Παρουσιάζονται οι διάφοροι τρόποι με τους οποίους αυτό το εργαλείο μπορεί να υποστηρίξει τους μαθητές στη διαδικασία της παραγωγής γραπτού λόγου. Επιπλέον, γίνεται ανάλυση των γραπτών εκθέσεων τεσσάρων μαθητών, με και χωρίς τη χρήση του ChatGPT, προκειμένου να διαπιστωθεί σε ποια στάδια της διαδικασίας της παραγωγής γραπτού λόγου και υπό ποιες συνθήκες το εν λόγω σύστημα μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές.
(EL)
This thesis delves into the application of ChatGPT, a new tool, as a learning tool to promote written text production in German at B2 and C1 proficiency levels. It examines the multiple ways in which this tool can enhance students writing. This paper also examines the written essays of four students, with and without the use of ChatGPT. This examination seeks to identify the precise stages of the writing process and the specific circumstances under which this system can help students.
(EN)
Σχολή Φιλοσοφική » Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας » ΠΜΣ Γερμανική Φιλολογία: Θεωρία - Εφαρμογές » Κατεύθυνση Διεπαφές Γλωσσολογίας και Διδακτικής
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.