ΔΕΠ-Υ, Εφηβεία και Θεατρική Τέχνη: Βιωματικοί Τρόποι Διδασκαλίας και Μάθησης μέσω της Θεατρικής Αγωγής

This item is provided by the institution :
/aggregator-openarchives/portal/institutions/uoa   

Repository :
Pergamos Digital Library   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



ΔΕΠ-Υ, Εφηβεία και Θεατρική Τέχνη: Βιωματικοί Τρόποι Διδασκαλίας και Μάθησης μέσω της Θεατρικής Αγωγής

Μαρκοπούλου Αντωνία (EL)
Markopoulou Antonia (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2024


Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναδείξει τη θεατρική αγωγή ως ένα από τα σημαντικότερα και καταλληλότερα εργαλεία διδασκαλίας και μάθησης των έφηβων μαθητών με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής -Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ). Πιο συγκεκριμένα, οι επιμέρους στόχοι της είναι η αναλυτική περιγραφή της ΔΕΠ-Υ με έμφαση στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά στοιχεία της εφηβικής ηλικίας και η παρουσίαση των θετικών αποτελεσμάτων που προκύπτουν από την εισαγωγή του δράματος ως μέσου για την εκπαίδευση των έφηβων μαθητών με ΔΕΠ-Υ. Παράλληλα, προτείνονται τρόποι ένταξης των διάφορων μορφών του θεάτρου στη σχολική τάξη με σκοπό την αντιμετώπιση των συμπτωμάτων της διαταραχής στο πλαίσιο διδασκαλίας των φιλολογικών, κατά κύριο λόγο, μαθημάτων. Όλα αυτά παρουσιάζονται μέσα από την ανασκόπηση της ελληνικής και της ξένης βιβλιογραφίας. (EL)
The purpose of this thesis is to highlight theater education as one of the most important and appropriate teaching and learning tools of adolescent students with Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD). More specifically, its individual goals are the detailed description of ADHD with emphasis on the particularly characteristic elements of adolescence and the presentation of the positive ones results resulting from the introduction of drama as a means for the education of adolescent students with ADHD. At the same time, are proposed ways of integrating various forms of theater in the school classroom in order to deal with the symptoms of the disorder in framework for teaching philological, primarily, courses. All this is presented through the review of Greek and foreign literature. (EN)

Γενικά έργα

Γενικά έργα (EL)
General works (EN)

Greek

Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Σχολή Φιλοσοφική » Τμήμα Θεατρικών Σπουδών » ΠΜΣ Ελληνικό και Παγκόσμιο Θέατρο: Δραματουργία, Παράσταση, Εκπαίδευση » Κατεύθυνση Διδακτική του θεάτρου

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)