Στρατηγική επικοινωνίας & μάρκετινγκ: η περίπτωση του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» .

This item is provided by the institution :
/aggregator-openarchives/portal/institutions/uoa   

Repository :
Pergamos Digital Library   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Στρατηγική επικοινωνίας & μάρκετινγκ: η περίπτωση του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» .

Κριτού Μαρίνα (EL)
Kritou Marina (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2024


Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναλύει τη στρατηγική επικοινωνίας και τις δράσεις του οργανισμού «Χαμόγελο του Παιδιού» μέσα από μια συνδυασμένη προσέγγιση ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας. Στο πλαίσιο της ποσοτικής έρευνας, συλλέχθηκαν δεδομένα από 300 ερωτώμενους, ενώ στην ποιοτική έρευνα πραγματοποιήθηκαν συνεντεύξεις με στελέχη και εθελοντές του οργανισμού. Η ανάλυση των δεδομένων αποκάλυψε ότι, παρά την ευρεία γνώση και την ικανοποίηση του κοινού από τις δράσεις του οργανισμού, υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης στην επικοινωνία και την ενημέρωση. Παράλληλα, τονίζεται η ανάγκη για αύξηση της διαφάνειας και της εμπιστοσύνης απέναντι στο κοινό. Η εργασία καταλήγει σε συγκεκριμένες προτάσεις για την ενίσχυση της στρατηγικής επικοινωνίας του οργανισμού, προκειμένου να αυξηθεί η αποτελεσματικότητα και η επιρροή του στην κοινωνία. (EL)
This thesis analyzes the communication strategy and actions of the "Smile of the Child" organization through a combined approach of quantitative and qualitative research. In the context of the quantitative research, data was collected from 300 respondents, while in the qualitative research, interviews were conducted with executives and volunteers of the organization. The analysis of the data revealed that, despite widespread knowledge and public satisfaction with the organization's actions, there is room for improvement in communication and information. At the same time, the need to increase transparency and trust towards the public is emphasized. The paper concludes with concrete proposals to strengthen the organization's strategic communication in order to increase its effectiveness and influence in society. (EN)

Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες

Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες (EL)
Social, Political and Economic sciences (EN)

Greek

Σχολή Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών » Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης » ΠΜΣ Δημοσιογραφία και Νέα Μέσα » Κατεύθυνση Δημοσιογραφία και Νέα Μέσα
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών » Βιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)