Η αξιοποίηση του animation στην εκπαίδευση

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών   

Αποθετήριο :
Πέργαμος   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η αξιοποίηση του animation στην εκπαίδευση

Παλαιοκώστα Ελένη (EL)
Palaiokosta Eleni (EN)

born_digital_postgraduate_thesis
Διπλωματική Εργασία (EL)
Postgraduate Thesis (EN)

2024


Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εμβαθύνει στην εκπαιδευτική διάσταση του animation με ιδιαίτερη έμφαση στην δημιουργικότητα, η οποία αποτελεί και την κορυφή της πυραμίδας του Bloom. Παράλληλα, φιλοδοξία της παρούσας έρευνας είναι η συμβολή της, στην συζήτηση που έχει αναπτυχθεί επάνω στην εισαγωγή του animation στην εκπαίδευση στην Ελλάδα και διεθνώς. Πιο συγκεκριμένα στην έρευνα αποτυπώνονται τα αποτελέσματα από την παρατήρηση της ερευνήτριας σε ένα εργαστήριο animation το οποίο αφορούσε την διαθεματική προσέγγιση στο μάθημα της Γλώσσας και στο οποίο συμμετείχαν μαθητές από τέσσερις διαφορετικές χώρες (Ισπανία, Σλοβακία, Κροατία, Ελλάδα). Στην παρούσα έρευνα χρησιμοποιήθηκε ποιοτική μέθοδος και τα δεδομένα συλλέχθηκαν μέσω της συμμετοχικής παρατήρησης και ημιδομημένων συνεντεύξεων. Οι στόχοι και τα ερευνητικά ερωτήματα της έρευνας επιτεύχθηκαν όπως αυτό διαπιστώνεται από τα συμπεράσματα της έρευνας και του εργαστηρίου στο οποίο συμμετείχε η ερευνήτρια. (EL)
The aim of this research is to deepen the educational dimension of animation with a special focus on creativity, which is the top of the Bloom pyramid. At the same time, the ambition of this research is its contribution to the discussion that has developed on the introduction of animation in education in Greece and internationally. More specifically, the survey captures the results of the observation of the researcher in a animation workshop which related to the interdisciplinary approach to the Language course and which involved students from four different countries (Spain, Slovakia, Croatia, Greece). A qualitative method was used in this survey and the data was collected through participatory observation and through semi-structured interviews. The objectives and research questions of the research were achieved as this can be seen from the findings of the research and the laboratory in which the researcher participated. (EN)

Εκπαίδευση

Εκπαίδευση (EL)
Education (EN)

Ελληνική γλώσσα

Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης » Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Σχολή Επιστημών της Αγωγής » Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης » ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής » Κατεύθυνση Ψυχοπαιδαγωγική της Ανάγνωσης, Φιλαναγνωσία και Εκπαιδευτικό Υλικό

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.